PDA

View Full Version : فعلا انتا دؤت طعم المر يا شافعي

karemnyo
08-31-2009, 11:17 PM
بس الله الرحمن الرحيم
اولا انا بهني كل الديابيه علي السايت الي محدش يقدر يوصفه بكلمتين لانو فعلا باين انو تعبو فيه جدا عشان يوصل بالشكل ده وبالاختلاف ده فعلا موقع ماينفعش يتعمل لغير عمرو دياب
نيجي لموضوعنا
اولا انا بأسف لعنوان التوبك ده بس هيه دي فعلا الحقيقه الي كنت عايشها وكنت شايفها من سنه ونص
هوه حسن الشافعي الراجل ده دائ المر بسببنا وكنا هنعلقلو المشنقه في يوم من الايام
ايم البوم اليلادي
حد فاكر كنا بنقول علي الشافعي ايه يالهوي كنا بنقول كلام مايتقالش وكلنا تقمسنا دور المحللين الموسيقيين
واولنا الراجل ده ما يليق انو يشتغل مع دياب وكنا بنترحم علي فهد ومدكور ونادر حمدي واولنا الراجل شغلو وحش وزودنا اكتر لما عرفنا انو هيشتغل مع دياب الالبوم الي بعديه الي هوه وياه يالهوي كلنا حطينا ايدينا علي قلبنا واولنا حرام يا دياب حرام خلاص هوه دياب مش شايف غيرو راحو فين الباقي والناس اتقسمت نصين ناس قالو الشريط هيطلع توزيعاتو عادي ومش مبتكره وناس قالو نستني اما نشوف وانا من ضمن الناس الي كانت بتحرم شغل الشافعي مع عمرو
وادي الشافعي اشتغل معاه في وياه وشوفنا شغلو وابهرنا شغلو ودلؤتي بنقول عليه احلي كلام ورافعينو السما وهوه يستحق كده فعلا لاننا ماشوفناش توزيع شبه التاني ولا مسروق من حد ومختلف جدا وعمل توزيعات صعبه تتعمل لايف
الراجل فعلا اشتغل وهوه عليه ضغط رهيب انو عارف ان الجمهور بتاع دياب مش كانت عيزاه يشتغل في الالبوم يعني الراجل داء المر بس تعبو مرحش هدر فعلا
ده يدل ان عمرو دياب فعلا عندو نظره مختلفه في الي شغالين معاه غير نظرتنا احنا
فعلا انتا كبير يا دياب

Yanni
08-31-2009, 11:26 PM
اهو عشان نتعلم ومنحكمش على وجهة نظر دياب او على حد بيشتغل فى البوم دياب من مرة او من حاجة لازم نعرفو اكتر
واهو الحمد لله حسن قام بالواجب وزيادة وعمرو معجب بية وبفكرة الى وقتنا هذا وحسن لسة برضو عندو حاجات كتير مقدمهاش والحمد لله ربنا وفقو انو شال الالبوم كولو بالشكل المتوقع واكتر كمان
اتمنى ان الناس تتعلم من الاراء السلبية اللى كانت بتقولها علية او على اى حد عموما وكل حاجة بتبان بعد كدة
شكرا ليك انك ذكرت الموضوع دة
:)

Wayah
08-31-2009, 11:27 PM
الف شكر لموضوعك
حسن الشافعي استطاع ان يحفر اسمه ضمن اهم الموزعين اللي اشتغلوا مع دياب
ودايما بنقول ان دياب مبيعطيش حد ثقة وفرصة الا وهو واثق من قدراته ومنه
في الليلادي كان التعارف ما بين حسن الشافعي وجماهير عمرو دياب وفي وياه توزيع الشافعي للالبوم كاملا وما سمعناه من توزيعات خيالية
جعلنا نتاكد لماذا وضع عمرو دياب ثقته فيه واعطاه الفرصة كاملة
ايضا لا ننسي ان العمل مع عمرو دياب مختلف تماما عن العمل مع اي فنان اخر حتي ولو الشخص واحد
فعمرو دياب ليس مجرد مطرب يقوم بتسجيل اغنية او البوم لكنه مخرج العمل الذي يقدم لنا
ولعله درس لكي يعرف من هاجم الشافعي او من هاجم عمرو في اختياره موزعا للالبوم بان يتفكر اولا فيما يقول
ولا يتكلم وينقد لمجرد النقد والهجوم ويكون هناك عقلانية
فمن خلال الليلادي ووياه اثبت حسن الشافعي وجوده وقام بعمل اشكال موسيقية خيالية

والف شكر ليك يا غالي مرة تانية

BULLSEYE
08-31-2009, 11:32 PM
الف شكر ع الموضوع الشافعى استاذ موهوب

Belal
08-31-2009, 11:34 PM
بس الله الرحمن الرحيم
اولا انا بهني كل الديابيه علي السايت الي محدش يقدر يوصفه بكلمتين لانو فعلا باين انو تعبو فيه جدا عشان يوصل بالشكل ده وبالاختلاف ده فعلا موقع ماينفعش يتعمل لغير عمرو دياب
نيجي لموضوعنا
اولا انا بأسف لعنوان التوبك ده بس هيه دي فعلا الحقيقه الي كنت عايشها وكنت شايفها من سنه ونص
هوه حسن الشافعي الراجل ده دائ المر بسببنا وكنا هنعلقلو المشنقه في يوم من الايام
ايم البوم اليلادي
حد فاكر كنا بنقول علي الشافعي ايه يالهوي كنا بنقول كلام مايتقالش وكلنا تقمسنا دور المحللين الموسيقيين
واولنا الراجل ده ما يليق انو يشتغل مع دياب وكنا بنترحم علي فهد ومدكور ونادر حمدي واولنا الراجل شغلو وحش وزودنا اكتر لما عرفنا انو هيشتغل مع دياب الالبوم الي بعديه الي هوه وياه يالهوي كلنا حطينا ايدينا علي قلبنا واولنا حرام يا دياب حرام خلاص هوه دياب مش شايف غيرو راحو فين الباقي والناس اتقسمت نصين ناس قالو الشريط هيطلع توزيعاتو عادي ومش مبتكره وناس قالو نستني اما نشوف وانا من ضمن الناس الي كانت بتحرم شغل الشافعي مع عمرو
وادي الشافعي اشتغل معاه في وياه وشوفنا شغلو وابهرنا شغلو ودلؤتي بنقول عليه احلي كلام ورافعينو السما وهوه يستحق كده فعلا لاننا ماشوفناش توزيع شبه التاني ولا مسروق من حد ومختلف جدا وعمل توزيعات صعبه تتعمل لايف
الراجل فعلا اشتغل وهوه عليه ضغط رهيب انو عارف ان الجمهور بتاع دياب مش كانت عيزاه يشتغل في الالبوم يعني الراجل داء المر بس تعبو مرحش هدر فعلا
ده يدل ان عمرو دياب فعلا عندو نظره مختلفه في الي شغالين معاه غير نظرتنا احنا
فعلا انتا كبير يا دياب

ياااااااااااااااه ..فكرتنى بكمية المشانق اللى اتعلق للشافعى ..ودا ميتعاملش مع عمرو تانى فينك يا فهد فين مدكور ..عايزين حميد يا جماعه دا الكنج ...مفهموش ان دى بدايه بس ..أول خطوه ,تمهيد للى جاى وحصل فعلا ..وياااااااااااه
أقوى ألبومات عمرو على الأطلاق_بالنسبه ليا_ ولسه الجاى احسن واحسن يا حسن يا شافعى ...المستقبل ليه ان شاء الله ,لأنه يستحق

أفتكر الله يمسيه بالخير محمد هلال ..من القليلين جدا اللى دافعوا عن الشافعى باستماااته ..ووجهة نظرهم اثبتت مع الأيام ..وتوقعوا البوم يفوق التوقعات وفعلا حصل .. قاللى فى مره الألبوم الجاى دا هيبقى طوفاااان ..وحصل الطوفان اللى محدش توقعه واللى الكل قف قدامه فاتح فاااه..من غير ماينطقوا بكلمه واحده ....مستنى الشافعى ان شاء الله الألبوم الجاى ويا عالم مين تانى هيبقى معاه

karemnyo
08-31-2009, 11:34 PM
اهو عشان نتعلم ومنحكمش على وجهة نظر دياب او على حد بيشتغل فى البوم دياب من مرة او من حاجة لازم نعرفو اكتر
واهو الحمد لله حسن قام بالواجب وزيادة وعمرو معجب بية وبفكرة الى وقتنا هذا وحسن لسة برضو عندو حاجات كتير مقدمهاش والحمد لله ربنا وفقو انو شال الالبوم كولو بالشكل المتوقع واكتر كمان
اتمنى ان الناس تتعلم من الاراء السلبية اللى كانت بتقولها علية او على اى حد عموما وكل حاجة بتبان بعد كدة
شكرا ليك انك ذكرت الموضوع دة
:)

شكرا ليك يا مان علي ردك وفعلا لازم ندي للراجل ده حقو شويه

karemnyo
08-31-2009, 11:36 PM
الف شكر لموضوعك
حسن الشافعي استطاع ان يحفر اسمه ضمن اهم الموزعين اللي اشتغلوا مع دياب
ودايما بنقول ان دياب مبيعطيش حد ثقة وفرصة الا وهو واثق من قدراته ومنه
في الليلادي كان التعارف ما بين حسن الشافعي وجماهير عمرو دياب وفي وياه توزيع الشافعي للالبوم كاملا وما سمعناه من توزيعات خيالية
جعلنا نتاكد لماذا وضع عمرو دياب ثقته فيه واعطاه الفرصة كاملة
ايضا لا ننسي ان العمل مع عمرو دياب مختلف تماما عن العمل مع اي فنان اخر حتي ولو الشخص واحد
فعمرو دياب ليس مجرد مطرب يقوم بتسجيل اغنية او البوم لكنه مخرج العمل الذي يقدم لنا
ولعله درس لكي يعرف من هاجم الشافعي او من هاجم عمرو في اختياره موزعا للالبوم بان يتفكر اولا فيما يقول
ولا يتكلم وينقد لمجرد النقد والهجوم ويكون هناك عقلانية
فمن خلال الليلادي ووياه اثبت حسن الشافعي وجوده وقام بعمل اشكال موسيقية خيالية

والف شكر ليك يا غالي مرة تانية

شكرا علي ردك وتقريا كده حسن الشافي انفتلحو طاقه القدر لما اشتغل مع دياب

karemnyo
08-31-2009, 11:37 PM
الف شكر ع الموضوع الشافعى استاذ موهوب

شكرا
هوه اثبت انو موهوب

karemnyo
08-31-2009, 11:38 PM
ياااااااااااااااه ..فكرتنى بكمية المشانق اللى اتعلق للشافعى ..ودا ميتعاملش مع عمرو تانى فينك يا فهد فين مدكور ..عايزين حميد يا جماعه دا الكنج ...مفهموش ان دى بدايه بس ..أول خطوه ,تمهيد للى جاى وحصل فعلا ..وياااااااااااه
أقوى ألبومات عمرو على الأطلاق_بالنسبه ليا_ ولسه الجاى احسن واحسن يا حسن يا شافعى ...المستقبل ليه ان شاء الله ,لأنه يستحق

أفتكر الله يمسيه بالخير محمد هلال ..من القليلين جدا اللى دافعوا عن الشافعى باستماااته ..ووجهة نظرهم اثبتت مع الأيام ..وتوقعوا البوم يفوق التوقعات وفعلا حصل .. قاللى فى مره الألبوم الجاى دا هيبقى طوفاااان ..وحصل الطوفان اللى محدش توقعه واللى الكل قف قدامه فاتح فاااه..من غير ماينطقوا بكلمه واحده ....مستنى الشافعى ان شاء الله الألبوم الجاى ويا عالم مين تانى هيبقى معاه

يااااه اكيد محمد هلال ده كان دجال هههه
لان الدجالين نفسهم مئظنش انهم يتوقعو حسن الشافعي يعمل كل ده
ثانكس علي ردك يا مان

Zizo
08-31-2009, 11:57 PM
الشافعي بيحب شغله جدا وفي شغله مع عمرو تعب جدا وكان متفرغ للعمل في الالبوم بشكل كبير ورفض انه يشتغل مع اي فنان تاني طول فترة شغله مع دياب لحد مالالبوم نزل

عموما هو حاليا شغال في البوم حسام حبيب الجاي وهو موزعه كله وانا منتظره بلهفة لانه هو الموزع الاول في الوطن العربي في الوقت الحالي من وجهة نظري

MeDo D!AbY
09-01-2009, 12:21 AM
بجد فعلا الراجل ده اتظلم كتير جدا في الاول وفعلا مكنش حد مقدر موهبته غير عمرو دياب وبعد كده اثبت للناس والعالم انه موزع موهوب جدا
وشكرا ليك علي التوبيك وعلي كلامك اللي كتبته

Haroon ©
09-01-2009, 12:37 AM
7asan el shaf3i ostaz b m3na el klma w msh ma3a 3mr bs , da 3amel sho3'l 3aly awee m3a angham kman ,, w thnx 3la el topic

عomar
09-01-2009, 12:39 AM
شكرا ليك
وياريت منحكمش على حاجه غير بعد لما تحصل

Ahmed Diesel
09-01-2009, 12:40 AM
thxxxxxxxxxxxxxxx

hazem@diabawy
09-01-2009, 01:10 AM
انا شايف ان شغله فى اليله دى افضل من البوم وياه

Mohammed Aziz
09-01-2009, 01:19 AM
shafei is da best this days

ghoniem
09-01-2009, 01:25 AM
الف شكر ع الموضوع الشافعى استاذ

karemnyo
09-01-2009, 09:43 AM
شكرا يا مان علي ردك وفعلا هوه مجتهد واثبت انو موهوب جدا

karemnyo
09-01-2009, 09:44 AM
بجد فعلا الراجل ده اتظلم كتير جدا في الاول وفعلا مكنش حد مقدر موهبته غير عمرو دياب وبعد كده اثبت للناس والعالم انه موزع موهوب جدا
وشكرا ليك علي التوبيك وعلي كلامك اللي كتبته

عندك حق وهوه ده الي انا عايز اوصلو

Wiwa
09-01-2009, 09:53 AM
:p اه كان كله ساعتها جهابزة
لكن بعد اللي سمعناه .. حسن الشافعي اثبت نفسه بجد
وقدر -تحت اشراف عمرو;)- انه يعمل مزيكا عالمية

abdou diab
09-01-2009, 09:55 AM
شكرااا ليييييييك و حسن الشافعي من أجمد المووزعين وأنا كان عاجبني شغلو في الليلادي

sammouha
09-01-2009, 09:55 AM
الله لا يعيدها ايام
انا من كتر احساسى بالظلم اللى حصل للراجل دة
ايام ما البوم وياه نزل عملت توبيك فى ***** عنوانه : ادخل قول اسف للشافعى

على الرغم انى كنت من مؤيديه من ايام الليلادى وكنت شايف توزيعاته فى الالبوم دة من نوع السهل الممتنع
وكانت توزيعاته متماشية مع وجهة نظر دياب للالبوم

واهو رد علينا الشافعى بـ وياه
وقالنا انا عندى الكتير والكتير وانا مش اقل من اى حد اشتغل مع الهضبة

شكرا حسن الشافعى

dody diabian87
09-01-2009, 10:25 AM
شكرا ليك يا مان

ahmad
09-01-2009, 11:43 AM
اقل حاجه نقولها للشافعى كلنا
شكرا ياشافعى على المجهود الرائع والشغل الجامد ده
وان شاء الله الجاى احسن ومنتظرين منك الكتير

Amr jemy
09-01-2009, 12:13 PM
نادر حمدي لما اشتغل مع عمرو ماكنش حد يعرفه
فهد ماكنش حد يعرفه
الشافعي ماكنش حد يعرفه
عمرو بيحب يقدم ناس جديده عشان بيحب ياخد الجديد من افكار الشباب
ولانهم بيشتغلو مع عمرو دياب ف بيطلعو احلي حاجه عندهم
واكيد في الالبوم اللي جاي هيجيب حد تاني جديد سواء توزيع او تلحين
لانه بيحب ياخد الافكار الجديده بيعمل اب ديت
ودا اللي منجح عمرو لحد دلوقتي ماشاء الله عليه

diabos
09-01-2009, 12:52 PM
س هو فعلا كان شغله فى الليلادى اى كلام
مكناش بنتجنى عليه
و الاهم ان كلامنا جه بنتيجة
و الراجل اجتهد و حسن من مستواه
سواء مع عمرو او غيره
يبقى اهو النقد بيجيب نتيجة
و الناس اللى هاجمته و انا منهم مش غلطانين
احنا بنحكم ع اللى قدامنا .. مش على ما سوف يكون

شكرا

sweetybossy
09-01-2009, 01:02 PM
حسن الشفعى موزع محترف

احسن الموزعيين
اللى اتعامل معاه عمرو

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

CuteKimo
09-01-2009, 04:16 PM
العبد لله واحد من الناس القليلة اللي كانت مقتنعة بشغل الشافعي
خروجه بالبوم الليلادي كاول عمل ليه تقريبا شايله لوحده كان بيبين انه عنده الكتير اللي يقدمه
ثانيا اللي الناس مكانتش حطاه ف دماغها ان ده مش فكر الشافعي لوحده البوم الليلادي و كل البوم بيبقى فكر ديابي والموزع اداة بتنفذ الفكر ده ف الليلادي كان تمهيد لمرحلة جديدة لدياب مكانش ينفع نتقبل وياه الا لما الليلادي كان ينزل بالشكل اللي كلنا شوفناه
شكرا ليك انك حاولت ترجع جزء ولو بسيط من حق الراجل

baherno
09-01-2009, 04:30 PM
شكرا لموضوعك

ع فكره
انا كنت واحد من الناس اللي كانت بتقول ان الشافعي عامل شغل حلو في الليلادي
و تعبتر بدايه موفقه
و استنوه في الالبوم الجاى

فعلا توزيعات ملهاش حل
كفايه عيني و انا شايفه ( اللي في ناس بتقول عليها عامله زي الريميكس (

:d

و حلوه الايام
دول من احلى التوزيعات اللي الواحد سمعها في حياته

m.diab
09-01-2009, 09:06 PM
شكرا ليك
الشافعى يستاهل كل خير عشان فنان بجد

Mu7ammadHilal
09-01-2009, 10:36 PM
مكناش بنتجنى عليه
سواء مع عمرو او غيره

شكرا

I think it's time to re-judge diabose :)

The album is the same as before, yes, but many doubts about the profeciency and capability of Hassan El Shafie has been totally destroyed. It wasn't lack of time or ability that lead for the arrangements of El Lilady to be like that.
It's Choice
For the artistic experience to be in certain form

and after that even if the experience hasn't appealed to some of us, that's a different issue, and it's not a flaw

..

diab247
09-01-2009, 10:40 PM
i agree with you
it was a hard mission but he did it

makoo_diabeko
09-01-2009, 11:03 PM
انا قلتها لو تفتكر من ست شهور تقريبا على وورلد...قلت لو عمرو دياب جاب اي حد يوزعلو هيطلع معاه احلى شغل ولو كان الشخص ده مين
عشان كده كنت مطمن اوي وعارف اني هسمع حاجة جديدة نضيفة

مصطفى دياب
09-01-2009, 11:05 PM
صح وفى توبيك تانى بيقول ايه رائيك فى الشافعى
وكلنا قولنا ده راجل تمام
وانا فاكر ان كلنا قولنا مدكور وحمدى
لكن عمرو دايما بيعمل حاجة جديدة ونظرته غيرنا خالص
واهو شوفنا عينى وانا شايفه والله على حبك انتا جت ازاى
واكيد ليه عمل تانى مع عمرو وهنشوف الاجمل
شكرا على التوبيك الرائع حبيبى

MasterMind™
09-01-2009, 11:19 PM
thanks for ur work

nice man

diabian_knight
09-01-2009, 11:27 PM
thanx leek 3al topic .. we fe3lan 3omr 3mr m5azlna f ay e5tyar mn e5tyarato ..

karemnyo
09-02-2009, 01:12 AM
7asan el shaf3i ostaz b m3na el klma w msh ma3a 3mr bs , da 3amel sho3'l 3aly awee m3a angham kman ,, w thnx 3la el topic

عندك حق

karemnyo
09-02-2009, 01:13 AM
شكرا ليك
وياريت منحكمش على حاجه غير بعد لما تحصل

لا احنا متسرعين اوي

diabos
09-02-2009, 01:25 AM
i think it's time to re-judge diabose :)

the album is the same as before, yes, but many doubts about the profeciency and capability of hassan el shafie has been totally destroyed. It wasn't lack of time or ability that lead for the arrangements of el lilady to be like that.
It's choice
for the artistic experience to be in certain form

and after that even if the experience hasn't appealed to some of us, that's a different issue, and it's not a flaw

..

ممكن
لكن هذا لا يمنع ان شغله فى الليلادى لم يرضى طموح الكثير من فانز عمرو
سواء كان شغله بالمستوى دا مقصود او قلة وقت و كفائة
..
معاك انه موضوع نسبى و كل واحد و زوقه
بس الاغلبية مكنش عاجبهم شغله
..
انا كل اعتراضى على فكرة ان الناس اللى انتقدوه ايام الليلادى دول ناس مش فاهمين حاجة و بيتجنوا عليه
لأ .. الناس دى حكمت على شغله فى الليلادى مش فى وياه

makoo_diabeko
09-02-2009, 04:38 AM
للأسف احنا بنتكلم عن البوم الليلادي على انه غلطة او البوم بموسيقى واقعة او ساقطة بمعنى اصح بس اللي احنا مش فاهمينه ان الشافعي قدم اغنيتين من افضل ما غنى عمرو دياب وهما الليلادي ونقول ايه اللي كانت اشكالهم الموسيقية جديدة جدا علينا وبصراحة الراجل ده قدم شغل جميل جدا

karemnyo
09-02-2009, 07:58 AM
انا شايف ان شغله فى اليله دى افضل من البوم وياه

اول مره اسمع الكلام ده من حد وعمري ما هسمعو تاني من حد

karemnyo
09-02-2009, 07:59 AM
shafei is da best this days

اكيد شكرا ليك

karemnyo
09-02-2009, 08:03 AM
:p اه كان كله ساعتها جهابزة
لكن بعد اللي سمعناه .. حسن الشافعي اثبت نفسه بجد
وقدر -تحت اشراف عمرو;)- انه يعمل مزيكا عالمية

وصدقني الشاففعي لو الي عاملو ده كان عاملو مع مطرب تاني مكنتش توزيعاتو دي هتبان

m7md aly
09-02-2009, 08:08 AM
الف شكر ليك وحسن اثبت موهبته فعلا بعد ما عمرو راهن عليه فعلا

khaled messi
09-02-2009, 08:09 AM
والله كويس انك اتكلمت فى الموضوع ده
واهو عمرو اثبت للكل ان اختياراته مش بالبركه

drhero86
09-02-2009, 09:34 AM
طيب انا نفسي اعرف بس انتو ظالمين توزيعات البوم الليلادي ليه والله كانت توزيعات عبقريه كفايه توزيع موسيقي البوسانو اللي عمرنا ماسمعنا عنها في حكايات والهاوس لاول مره في نقول ايه واللاتين ميوزيك في الليلادي والبلوز ار اند بي في انت الغالي وسوفت روك في خليك معايا وروح الموسيقي الكولومبيه في روحي مرتحالك وغيرهم وكل ده مفيش تنويع والله الليلادي الشافعي كان عامل فيه شغل اكتر من هايل وكنت مقتنع بيه جدا بس البوم وياه بصراحه الراجل مسح كل اللي قبله ب استيكه بما فيهم طارق مدكور وفهد ونادر حمدي وحط نفسه ك اقوي موزع موسيقي لاقوي البوم متقدم موسيقيا لعمرو دياب في تاريخه بصراحه انا خايف عليه الالبوم الجاي لانه مستحيل يكون بنفس قوه وتناغم البوم وياه اللي هيفضل اقوي البوم اتعمل في العقد الاول من القرن الجديد بلا منافس

karemnyo
09-02-2009, 10:12 AM
الله لا يعيدها ايام
انا من كتر احساسى بالظلم اللى حصل للراجل دة
ايام ما البوم وياه نزل عملت توبيك فى ***** عنوانه : ادخل قول اسف للشافعى

على الرغم انى كنت من مؤيديه من ايام الليلادى وكنت شايف توزيعاته فى الالبوم دة من نوع السهل الممتنع
وكانت توزيعاته متماشية مع وجهة نظر دياب للالبوم

واهو رد علينا الشافعى بـ وياه
وقالنا انا عندى الكتير والكتير وانا مش اقل من اى حد اشتغل مع الهضبة

شكرا حسن الشافعى

ههههه متفكرنيش احنا ايام البوم الليلادي قطعنا في فروتو ههه ودلؤتي بجد احنا شكلنا وحش اوي ههه

karemnyo
09-02-2009, 10:14 AM
شكرا ليك يا مان

ثانكس

karemnyo
09-02-2009, 10:15 AM
اقل حاجه نقولها للشافعى كلنا
شكرا ياشافعى على المجهود الرائع والشغل الجامد ده
وان شاء الله الجاى احسن ومنتظرين منك الكتير

ههه
لا اقل حاجه نقولهالو اسف يا يا شافعي

karemnyo
09-02-2009, 10:16 AM
نادر حمدي لما اشتغل مع عمرو ماكنش حد يعرفه
فهد ماكنش حد يعرفه
الشافعي ماكنش حد يعرفه
عمرو بيحب يقدم ناس جديده عشان بيحب ياخد الجديد من افكار الشباب
ولانهم بيشتغلو مع عمرو دياب ف بيطلعو احلي حاجه عندهم
واكيد في الالبوم اللي جاي هيجيب حد تاني جديد سواء توزيع او تلحين
لانه بيحب ياخد الافكار الجديده بيعمل اب ديت
ودا اللي منجح عمرو لحد دلوقتي ماشاء الله عليه

لا يا مان مش معاك في النقط دي
عمرو لما جام فهد شغلو عجبنا جدا واولنا فبه كلام كويس
ومدكو نفس الكلام
ونادر حمدي لما عملي البوم ليلي نهاري اولنا احلي كلام فيه
اما جينا علي الشافعي وعملنا كلنا دكاتره وبهدلنا الرجال
فعلا اسف يا شافعي

SaM AmR DiAb
09-02-2009, 10:17 AM
والله كلنا منحبه على المجهود الجميل

تحياتي لكل عشاق الملك عمرو دياب
سام عمرو دياب ( عمرو دياب الاردن )شكرا

karemnyo
09-02-2009, 10:19 AM
مكناش بنتجنى عليه
سواء مع عمرو او غيره

شكرا

لا مين قال كده شغلو في الليلادي كان رهيب بجد هوه كان في حد عمل هاوس بالشكل ده غير الشافعي مع دياب ولا اليلادي بس احنا كنا مستغربين التوزيعات دي
شكرا علي مرورك

karemnyo
09-02-2009, 10:20 AM
حسن الشفعى موزع محترف

احسن الموزعيين
اللى اتعامل معاه عمرو

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

هههه طيب وايام الليلادي كنت بتقول عليه ايه

angels lover
09-02-2009, 11:31 AM
i agree with u 100000000000000%