View Poll Results: قيم الموقع بكل صراحه

Voters
233. You may not vote on this poll
  • جيد

126 54.08%
  • مقبول

73 31.33%
  • سيىء

34 14.59%
Page 3 of 8 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 41 to 60 of 157

Default Re: قيم الموقع | شارك بأقتراح

فوق الجيد بكتير
    فيه حاجات كتير خلتنى اقول كده
    بس اهم حاجة وكفاية انه موقع عمورة

تحية الي الادارة لانها منعت مواضيع الرياضة المحلية
    ويارب يارب تتمنع كلها خالص
    او يبقي ليهم موضوع شات زي ماقلت
    كل اللي بيحبوا الرياضة يدخلوا فيه
    لكن عاوزين التركيز الاكبر في الموقع يكون علي عمرو دياب
    قسم الارينا والميديا مجموع مواضيعهم قريبة في مجموعها من مواضيع قسم اللنج
    تحية مرة اخري للادارة علي هذا القرار الصائب واللي جاي في معاده بالمللي
    خصوصا لان ماتش الاهلي والزمالك النهارده وممكن يحصل اللي بيحصل علي طول من خناقات ومشاجرات

Last edited by mohasab; 05-26-2010 at 12:09 PM.

تعنت شديد جدا من الادارة ...انا لا أشك فى دماغ حد فيهم .. كلهم عباقرة من ناحية ادارة سايت .. لكن فعلا فى تعنت الى حد القهر انا ما بشوفهوش فى أى موقع تانى...فى مواضيع بتكون تستاهل المسح والقفل فعلا ...لكن اسلوب الرد فى اغلب الاوقات بيكون فيه سخرية ..احيانا بيكون موضوعى وشيك .. لكن لما واحد من الادارة يسخر منى ومعتمد انى مش هقدر أرد عليه لأنه هيوقف عضويتى ... تقريبا فى هنا مشكلة كبيرة..محمد رأفت انا كنت بحبه جدا كمدير وكان بيعجبنى هدوؤه وأراءه وردوده ..دلوقتى نص ردوده بقت عصبية وبردو لا تخلو من سخرية..المدير هنا بيبقى عايز العضو يتكلم معاه بكل أدب و زوق ... رغم ان فى أحيان كتير المدير نفسه بيتكلم مع العضو بنوع من الاستهانه .
    Agree with u

طبعا شغل جميل جدا واختياري اكيد جيد

بس الحاجه الغريبه
    ان ايام ورلد كان الواحد بيحس كل المبيمرز
    كانوا بروفشنال جدا في ردودهم وتوبيكاتهم بجد كانوا كلهم عباقره كده
    كنت بحس ان ورلد ده جمع كل الناس الفاهيمه
    طبعا اكيد في ناس كتير موجودين طبعا
    طبعا بدون مبالغه احسن اداره في سيتات الفنانين عموما هي اداره دوت نت
    ومستنين افتتاح عمرو دياب ورلد بقي ونشوف الحفلات

Thumbs up Re: قيم الموقع | شارك بأقتراح

Quote Originally Posted by mohasab View Post
    تحية الي الادارة لانها منعت مواضيع الرياضة المحلية

ويارب يارب تتمنع كلها خالص
    او يبقي ليهم موضوع شات زي ماقلت
    كل اللي بيحبوا الرياضة يدخلوا فيه
    لكن عاوزين التركيز الاكبر في الموقع يكون علي عمرو دياب
    قسم الارينا والميديا مجموع مواضيعهم قريبة في مجموعها من مواضيع قسم اللنج
    تحية مرة اخري للادارة علي هذا القرار الصائب واللي جاي في معاده بالمللي
    خصوصا لان ماتش الاهلي والزمالك النهارده وممكن يحصل اللي بيحصل علي طول من خناقات ومشاجرات
    Good Bye ..

الموقع جيد بس لازم يكون اكتر من جيد
    ممكن حد يجاوب على سؤالى:هو ليه صفحة عمرو على الفيس بووك اكتر من 350الف معجب و هنا فقط12 الف
    لغة الارقام مهمة جدا فى تلك الايام
    ++++++++++++
    yehemak fi eh

انا هوجه ردى دا للادارة فقط
    ياريت يا ادارة يبقى فيه نظرة للاعضاء شوية
    لان مهما السايت كان كبير فالاعضاء هما اهم واكبر جزء فى السايت
    فلو فضل الحال كما هو عليه اعتقد عدد الاعضاء مش هيزيد
    فيه ناس انسحبت كتير جدا فى اول ما السايت فتح
    لانهم لقوا معاملة سيئة جدا من الاعضاء الموجودة وانا واحد من الناس اللى انسحبت من المشاركات
    بسبب نقد الاعضاء لبعضها والسخرية من بعضها
    مفيش تقبل لوجهة نظر حد او مفيش تقبل لاى عضو جديد
    فبرجاء يبقى فيه عقوبة مثلا يبقى فيه بان لمدة معينة على الاعضاء اللى بتنقد بعضها دى
    كمان الاعضاء الموجودة واللى تعتبر صاحبة السايت المفروض انهم يرحبوا ويقبلوا الاعضاء الجدد
    ويبقى فيه حب وود
    باختصار السايت من ناحية الادارة والاخبار والميديا مش جيد دا فوق الممتاز
    لكن من ناحية الاعضاء فلاسف سيئ جدا جدا
    الحل اللى انا اقترحه على الادارة واعتقد انه هيخلق سايت جديد تماما
    هو منع استخدام كلمة عمرو دياب ورلد وايام عمرو دياب ورلد
    لان اعتقد ان بقى فيه سايت تانى مختلف المفروض يبقى اكبر وافضل من اى سايت لعمرو
    فياريت الادارة تمنع اى عضو يجيب سيرة عمرو دياب ورلد
    وكمان اى عضو يسئ لعضو تانى او يسخر منه ياخد بان لمدة معينة عشان يتعلم يحترم الناس اللى موجودة
    لان احترام العضو للعضو هو احترام للادارة قبل العضو الاخر
    انا والله مش جاى ادى دروس او اقصد الاساءة لحد
    بس انا حبيت السايت دا بجد بسبب الادارة ونفسى السايت يرتقى اكتر من كدة بكتير
    وفى النهاية برده كلامى دا موجه للادارة فقط
    اتمنى بجد ان الادارة تعمل بالاقتراح دا
    عشان نشوف السايت بتاعنا فيه اعضاء كتير جدا ومشاركات اكتر واكتر
    شكرا
    Last edited by gentleman; 05-27-2010 at 08:40 AM.

الموقع زي الفل وانا شايفه يليق بحجم الهضبة وموضوع قلة الاعضاء والمشاركات ده مش بيد الادارة ده عيب من الاعضاء هقولكم ليه يعني انا بشوف ان مثلا في بعض الاعضاء مش عارف هما بيحبوا الهضبة ولا بيحبوا ايه بالظبط يعني تلاقي مواقع تانيه غير رسمية مفتوحة وبيتكلموا وبيشاركوا فيها طيب دا احنا ياما حلمنا بأن يكون هناك موقع رسمي للهضبة يعني اولي انهم يشاركوا هنا ويمكن يكون مثلا ان في بعض الاعضاء مش بيحبوا يشغلوا دماغهم بمعني هتلاقي صفحة الهضبة علي الفيسبوك اكبر صفحة من عدد المعجبين لفنان ومطرب عربي بس مش بيشاركوا هنا ليه يمكن كلهم رجال اعمال ومش فاضين ومفيش عندهم وقت وفي ناس بجد عندهم ظروف منعتهم من المشاركة زي مثلا واحد مسافر ومش بيدخل علي النت الا كل فين وفين كده يعني.
    بخصوص الموقع من حيث الاخبار والحصريات والمحتوي بجد هايل وكمان المحتوي هيزيد مع فتح موقع ورلد وربنا يوفقكم ودائما في تجديد واستمرار ومن نجاح لنجاح اكبر

Quote Originally Posted by Caskata View Post

نفسى برضه تعملوا تشجيع للاعضاء المميزة
    يعنى السيلفر ميمبر يكون لى لون
    والجولد يكون لى لون

كل شهر تعملوا احصاء لاحسن الاعضاء
    تقدروا الاعضاء بعمل توقيعات هديه وماشاء الله فيكوا مصممين على مستوى عالى
    او تكلفوا التيم الخاص بعمل التوقيعات بالموضوع ده

وده اكيد هيزود عدد المشاركات والناس كلها هتكون عايزة تبقى تعمل حاجات فى السايت طالما فى تشجيع

برضه لو الادراه لو امكنت تنظم ميتنجات او رحلات مثلا هتخلق جو من التفاعل الرائع جوه السايت وخارج السايت
    ورا اى منظومه ناجحه هو الحب - الحب بين الاعضاء والاداره والتفاعل والترابط

ونفسى عمرو يخش يكلمنا هنا ولو مرة - من ساعه ما السايت فتح قولتوا كده وبرضه مدخلش كلمنا

وربنا يوفقكوا ويعنيكوا فى شغلكوا يا شباب

من رأيي الشخصي فعلا هي دي الحاجات المهمة أوي و لازم تتعمل , و بالنسبة لقلة المشاركات , فدا من رأيي الشخصي بيرجع لأن لسة السايت فاتح و مخدتش الشعبية الكافية غير ان للأسف الشديد في منتديات لعمرو غير رسمية لسة فاتحة لغايت دلوقتي مع ان الرسمي نزل و أعتقد ان حكاية التشجيع دي حتزود أوي من المشاركات و اللي حيزود أكتر و أكتر هو دخول عمرو عالسايت , خصوصا و ان هو عنده اكاونت ....ء

حاجة تاننية انا شايفها بتقلل مننا هي منع كل التوبيكات و المشاركات بخصوص بعض الفنانين وبالتحديد تامر حسني ..

أنا مش شايف أي مشكلة لما عضو ينزل أغنية أو ألبوم أو كليب عن تامر و الأعضاء يخوشوا و يقيموا المنتج الفني دا بحيادية و من غير أي تجريح !!! مهو مطرب شاب زي حماقي و حسام حبيب و بكده احنا محدش يقدر يقولنا كلمة عنه و ان احننا بنتهضه...ء

و شكرا عالتوبيك المفيد جدا

عـــاوز أتكلم ف نقطتين ، أول حاجه

عدد الأعضاء قليلين جداا مقارنة باي سايت لمطرب مبتدئ ودا عشان ممكن اي عضو يشوف اي حاجه من غير ما يسجل
    نظام ورلد كانه كان كويس بحيث محدش يشوف صوره معمولها اتاش او حاجه على سيرفر الموقع الا لما يسجل
    بس المشكلة كانت ف التفعيل ، اتمنا الاداره تراجع الحكاية دي وتشوف حل لعدد الاعضاء اللي بيقل مش بيزيد

: ثـــانيا

بصراحه مش عاجبني تصميم السايت خالص ، ميليقش بالموقع الرسمي لعمرو دياب
    الانيميشن والبانيرات اللي ف الموقع اللي بيعملها رأفت هيا اللي مديه السايت شكل رائع
    لكن كشكل عام كان ممكن يبقى احسن كدا بكتير

شكراا
    ! أوول ما شفتك ، لمست قلبي بنظرة واحده نسيت جراحو ، لقيتك انت ، أجمل حكاية حب نسستني الللي راحوا
    22/2/2011 !!
    madexdesigns - DV account
    Apology accepted .. TRUST denied

Exclamation Re: قيم الموقع | شارك بأقتراح

اولا

تصميم السايت مش الي يليق بنجومية عمرو دياب و في فراغات كتير ..
    بس التصميم مش يتقال عليه وحش تمام كدة

ثانيا

الأدارة ممتازة بصراحة و زيزو انشط عضو في الأدارة و احمد ( سيخ كفتة ) مع احترامي لباقي اعضاء الفريق

ثالثا

حاسس ان محمود لطفي ماعندوش احترافية زي ما قال وليد لما عمل توبيك المشرفين الجداد .. في ناس كتير اوي احسن و افضل منه مثل : عابدين العضو الذي اثبت جدارة في موضوعاته
    موهاسب عضو نشيط جدا جدا والله و يستحق التكريم
    ياني مافيش موضوع وحش عمله زي عابدين بالظبط

شكرا جزيلا و اسف علي الأطالة

!! اللي السايت فيه حاليا وبيعشه هيا ضريبة الرسمية اللي الكل أستناها بس ف الاخر بقول - ياريتها ما جت

الحرس القديم - أو بمعنا أشمل الناس اللي جدران ورلد وسايتات تانية محفورين عليها و حتكلم عن ورلد بحكم قوته كفورم ولمة البيت اللي ليها صدي كبير جوه مخ كل اللي كانو هناك - هناك كان في سياج بس غير شائكة سهل أنك كنت تعبر عن رأيك سهل تقول اللي جواك سهل تلاقي عضو بيشاكل عضو عشان المناقشة تبقا مشتدة وكل واحد يمتع نفسه والاعضاء بالمناقشة دي !!

كل ده راح لآن ورلد كان يحكمه أشخاص وليس مطرب ! مش حاجه مش مستحبة أن مطرب يكون صاحب الفكر الوحيد متفق تماما ان عمرو دياب ليه فكر ولاازم نحترمه ! بس الفكر ده اللي خلي السايت بالشكل ده النظام حاليا مش ب أيد أدارة ولا شخص بعينه الحدوته كلها بقت وجهه نظر عمرو دياب ده ااه وده لآ ده يتساب وده ما يتاسبش ف ألافكار أتحبست والمناقشات تقلصت للربع تقريبا ..

بجانب اعمار سنية صغيرة خلت الفورم زي الملاهي بالظبط ! أكيد مش كل الناس بس أحنا زمان أتعلمنا أن البوست غالي ! يعني رأيي ما يطلعش في أى حاجه وخلاص ولا أفتح موضوع لمجرد أننا فاضي ! الحكاية أتعملناها صح ..

كل ده خلاني أروح بتقييم مقبول !! بحكم أنى بحب عمرو دياب وبحب أدارته لآنهم أصحابي - يمكن الامور مبقتش زي زمان ولا بنشوف بعض زى الاول - ويمكن الزمن خد كل واحد فينا لحتة - بس صدقوني الناس دي فعلا محترمة لآبعد الحدود سواء وليد أو رأفت أو أسلام أو كريم

الاربعه دول عشرة عمر حوالي خمس سنين عرفتهم عن قريب كل واحد فيهم بيملك كمية أدب وأحترام بلا حدود أكيد شفت شادي راجل هادي ومحترم جدا
    والادارة كلها أكيد فوق الاحترام - اللي عايز أقوله محدش يلوم أشخاص اللي عايز يلوم يلوم صاحب المنظومة كلها - الناس دي مش شغاله بمزاجها ولا ليها حرية التصرف في فكر واحد طاغي عل الكل كبير وصغير الفكر ده هو عمـرو ديــاب فقط

أعتقد السايت حيكون زي ما هو مفيش تغيير في شكل الاعضاء ولا عمر الفورم حيكون أقوى من اللي أحنا شايفينه وأكبر دليل - لما تنزل ميديا لعمرو حصرية الثريد بعد أسبوع بيكون 213 بوست كحد أقصي ده الرسمي !! زمان لما كانت تنزل صورة ف ورلد كان الثريد ف اليوم يوصل 500 بوست !! ده فرق المشاركات وده فرق الناس - مش حيكون في تغيير محدش يحلم

+ أضافة
    مش شايف أقتراحات لآن المشكلة كلها فــ الاعضاء
    Amr Diab - Ana Mosh Anany

Quote Originally Posted by 3abdeen View Post

بجانب اعمار سنية صغيرة خلت الفورم زي الملاهي بالظبط ! أكيد مش كل الناس بس أحنا زمان أتعلمنا أن البوست غالي ! يعني رأيي ما يطلعش في أى حاجه وخلاص ولا أفتح موضوع لمجرد أننا فاضي ! الحكاية أتعملناها صح ..
    صح والله كدة وانا شوفتك عملت الحكاية دي فـ قولت لازم كلمتي مش تكون في اي مكان و في اي حتة - و كمان الأدارة بتتبع الموضوع ده

انت جبت من الأخر يا عابدين

!! اللي السايت فيه حاليا وبيعشه هيا ضريبة الرسمية اللي الكل أستناها بس ف الاخر بقول - ياريتها ما جت

الحرس القديم - أو بمعنا أشمل الناس اللي جدران ورلد وسايتات تانية محفورين عليها و حتكلم عن ورلد بحكم قوته كفورم ولمة البيت اللي ليها صدي كبير جوه مخ كل اللي كانو هناك - هناك كان في سياج بس غير شائكة سهل أنك كنت تعبر عن رأيك سهل تقول اللي جواك سهل تلاقي عضو بيشاكل عضو عشان المناقشة تبقا مشتدة وكل واحد يمتع نفسه والاعضاء بالمناقشة دي !!

كل ده راح لآن ورلد كان يحكمه أشخاص وليس مطرب ! مش حاجه مش مستحبة أن مطرب يكون صاحب الفكر الوحيد متفق تماما ان عمرو دياب ليه فكر ولاازم نحترمه ! بس الفكر ده اللي خلي السايت بالشكل ده النظام حاليا مش ب أيد أدارة ولا شخص بعينه الحدوته كلها بقت وجهه نظر عمرو دياب ده ااه وده لآ ده يتساب وده ما يتاسبش ف ألافكار أتحبست والمناقشات تقلصت للربع تقريبا ..

كل ده خلاني أروح بتقييم مقبول !! بحكم أنى بحب عمرو دياب وبحب أدارته لآنهم أصحابي - يمكن الامور مبقتش زي زمان ولا بنشوف بعض زى الاول - ويمكن الزمن خد كل واحد فينا لحتة - بس صدقوني الناس دي فعلا محترمة لآبعد الحدود سواء وليد أو رأفت أو أسلام أو كريم

الاربعه دول عشرة عمر حوالي خمس سنين عرفتهم عن قريب كل واحد فيهم بيملك كمية أدب وأحترام بلا حدود أكيد شفت شادي راجل هادي ومحترم جدا
    والادارة كلها أكيد فوق الاحترام - اللي عايز أقوله محدش يلوم أشخاص اللي عايز يلوم يلوم صاحب المنظومة كلها - الناس دي مش شغاله بمزاجها ولا ليها حرية التصرف في فكر واحد طاغي عل الكل كبير وصغير الفكر ده هو عمـرو ديــاب فقط

أعتقد السايت حيكون زي ما هو مفيش تغيير في شكل الاعضاء ولا عمر الفورم حيكون أقوى من اللي أحنا شايفينه وأكبر دليل - لما تنزل ميديا لعمرو حصرية الثريد بعد أسبوع بيكون 213 بوست كحد أقصي ده الرسمي !! زمان لما كانت تنزل صورة ف ورلد كان الثريد ف اليوم يوصل 500 بوست !! ده فرق المشاركات وده فرق الناس - مش حيكون في تغيير محدش يحلم

+ أضافة

أنا مش فاهم وجهة نظرك في الرؤية بتاعت عمرو !! أفنكر ان الادارة هنا قالت ان رؤية عمرو في التصميم بس مش في حاجة تانية !!ء

خد بالك من السايت لسة جديد و متعرفش اوي و لسة في سايتات غير رسمية لعمرو مفتوحة ...ء

مشاركة الأعضاء ممكن تتحسن و الناس الجديدة حيبقى عندهم خبرة مع الوقت و حيعرفوا ازاي يتاعملوا مع بعض بعد كده و اذا مشاركتهم تبقى مفيدة و متبقاش لمجرد المشاركة بس ..ء

خليك متفائل شوية

و على فكرة أنا من الناس الجديدة دي و بحاول اتكيف مع السايت على قد مقدر و حسيت فعلا ان بدأت افهمه و اعرف ايه الحاجات اللي بتأثر فيه و ان شاء الله حتلاقي مع الوقت المشاركات بتزيد في الكم و الجودة و الايام بيننا ...ء

Quote Originally Posted by diabian_knight View Post
    أنا مش فاهم وجهة نظرك في الرؤية بتاعت عمرو !! أفنكر ان الادارة هنا قالت ان رؤية عمرو في التصميم بس مش في حاجة تانية !!ء
    خد بالك من السايت لسة جديد و متعرفش اوي و لسة في سايتات غير رسمية لعمرو مفتوحة ...ء
    مشاركة الأعضاء ممكن تتحسن و الناس الجديدة حيبقى عندهم خبرة مع الوقت و حيعرفوا ازاي يتاعملوا مع بعض بعد كده و اذا مشاركتهم تبقى مفيدة و متبقاش لمجرد المشاركة بس ..ء
    خليك متفائل شوية
    و على فكرة أنا من الناس الجديدة دي و بحاول اتكيف مع السايت على قد مقدر و حسيت فعلا ان بدأت افهمه و اعرف ايه الحاجات اللي بتأثر فيه و ان شاء الله حتلاقي مع الوقت المشاركات بتزيد في الكم و الجودة و الايام بيننا ...ء
    هيا حاجة بديهية مش محتاجه حد يقول ! زي ما أنت كده يكون ليك كذا سايت بــ أسمك وكل واحد بيقول فيه اللي علي مزاجه ! وتيجي تقول لآ انا حخلي سايت واحد ليا بفكري أنا بدماغي أنا وده اللي حصل بالظبط - من الابرة للصاروخ زي ما بيقولو عمرو المتحكم الوحيد فــ الحكاية ..

مسألة الاعضاء - الحكاية مش متوقفة عليك - الحكاية جيل محتاج يحتك أكتر من مناقشات لنضوج فكر ويعرف ان المنتدي هنا مش منتدي خليجي !! لاازم الكل يعرف البوست والثريد أمتا يكونو موجودين !! عندي يكون كل شهر 10 مواضيع الناس تكون أكتف فيهم بجد ويتمتع الجميع بالمناقشة أحسن من الف موضوع لبهم وسطحهم فاضيين وده كتير ! المسألة مش مسألة تفاؤل وتشاؤم ..

Amr Diab - Ana Mosh Anany

الحكاية جيل محتاج يحتك أكتر من مناقشات لنضوج فكر ويعرف ان المنتدي هنا مش منتدي خليجي !! لاازم الكل يعرف البوست والثريد أمتا يكونو موجودين !! عندي يكون كل شهر 10 مواضيع الناس تكون أكتف فيهم بجد ويتمتع الجميع بالمناقشة أحسن من الف موضوع لبهم وسطحهم فاضيين وده كتير ! المسألة مش مسألة تفاؤل وتشاؤم ..

انا عاوز بس فى الاول اقول شويه حاجات :-

- حصلت كتير اوى انى شوفت اعضاء بتقيّم ادارى
    و انا شايف ان مش من حق اى حد من الاعضاء انه يقيّم اى من افراد الاداره او يعطى افتراح يقول ده يستحق يبقا ادارى و ده مايستحقش
    او ده ماعندوش خبرة او اى من الكلام ده لان الاختيار ده بيتم عن طريق الادمنز
    و اكيد هما الادرى بشغلهم و هما الادرى باختياراتهم و بمدى كفاءه الشخص اللى هما اختاروه
    ..

- تصميم السايت شايفه كويس جدا و اعتقد ان اغلب الاعضاء تأقلمت على اللون الاسود
    و اكيد كلنا كنا تعبانين من اللون ده فى الاول و انا كنت من اوائل الناس دول
    ..

- قرار الايقاف المؤقت للرياضه المحليه قرار انا شايفه فى محله لان بصراحه كان بيحصل مهازل و ردود خارجه و تعصب زايد ..

- بما انى ماكنتش من اعضاء ورلد فا ماعرفش الدنيا كانت ماشيه ازاى هناك بس احب اقول حاجه
    المكان اللى احنا فيه ده مكان
    عمرو دياب عايز الفانز بتوعه يتجمعوا فيه و اكيد كلنا نحترم قرار عمرو دياب
    و انا متأكد ان المكان ده هيبقا افضل مع الوقت
    و ماننساش ان الموقع هنا لسه ماكملش سنه انما موقع عمرو دياب ورلد عشان يوصل للى هو وصله اخد وقت كبير
    فا ياريت مانتسرعش و نحكم على المكان هنا و نصبر شويه و المكان ده هيبقا احسن بكتير
    من اللى هو عليه دلوقتى
    ..

- اجى بقا للاعضاء .. طبيعى جدا اننا فى مكان جديد اننا نلاقى اعضاء جداد
    و الاعضاء الجداد عشان يتأقلموا على المكان و الناس اللى اغلبها هنا من موقع واحد اللى هو موقع عمرو دياب ورلد
    و ليهم طريقه معينه و فكر معين فا التأقلم ده عشان يحصل محتاج وقت
    و انا بتكلم على الحكايه دى لانى حاسسها جدا بما انى واحد من الاعضاء الجداد دول
    ..

- السايت مليان توبيكات كتير
    بس اتمنا من اصحاب التوبيكات انهم يهتموا بلون و حجم الخط عشان الواحد يقدر يقرا و هو مستريح
    و يكون فى اهتمام بترتيب و تنظيم التوبيك

--
    - اما تقيمى للموقع انا شايف ان الموقع جيد
    ادارة محترفه و عارفين شغلهم كويس
    و ناس قمه فى الاحترام

- الاعضاء فى ناس كتير منهم كويسين جدا و فى ناس لسه ماتعودوش على جو الموقع هنا
    و اكيد هيتعودوا مع الوقت و هيبقوا احسن

--
    اما اقتراحى
    - اتمنا ان يبقا فى خاصيه حذف الرد
    زياده مساحه وقت تعديل الرد -

Last edited by عاشق الاسطورة; 06-02-2010 at 09:22 AM.

متابع الموضوع بقالى فتره

تقريبا من يوم ما نزل

وردود الاعضاء تقريبا جابت كل حاجه

تقييمى للموقع بينقسم لقسمين

الموقع كاموقع رسمى لعمرو

والمنتدى

السايت الرسمى لعمرو

لم يكتمل بعد ومنتظرين المرحله الثانيه منه وبعدها يكون التقييم

المنتدى

اعتقد بعد مرور سنه اواقل قليل وبالنظر الى عدم اندماج معظم الاعضاء من مختلف المواقع
    الى جانب حادثة سن بعض الاعضاء واختلاف مفهوم منتدى عن بعضهم البعض

فتقييمى الحالى مقبول

وهيكون ليا تقييم تانى بعد اكتمال العام للسايت

وبعد محاولات الافقه ال بتحصل فى السايت لعل وعسى

الشكل العام للسايت والبانرات غير راضى عنها بشكل شخصى

ولنا عوده فى عيد ميلاد السايت الاول
    بلادى وان جارت عليا عزيزة واهلى وان ضنوا عليا كرام

Quote Originally Posted by MADEX View Post
    عـــاوز أتكلم ف نقطتين ، أول حاجه

عدد الأعضاء قليلين جداا مقارنة باي سايت لمطرب مبتدئ ودا عشان ممكن اي عضو يشوف اي حاجه من غير ما يسجل
    نظام ورلد كانه كان كويس بحيث محدش يشوف صوره معمولها اتاش او حاجه على سيرفر الموقع الا لما يسجل
    بس المشكلة كانت ف التفعيل ، اتمنا الاداره تراجع الحكاية دي وتشوف حل لعدد الاعضاء اللي بيقل مش بيزيد

و إيه اللى يفرحك إنه يبقى فى 20 ألف عضو و 100 منهم بس اللى بيشاركوا و الباقى مكتفى بالمشاهدة؟
    ماهو اللى بيشترك عشان يشوف مقال أو صورة مش شايفها من بره ، مش هيرد لما يشترك ، هيشترك بس عشان يقدر يشوف الحاجة اللى مش قادر يشوفها من بره
    عن نفسى مش بشوفها ميزة أبدا إن الناس ماتقدرش تشوف كل حاجة من بره

+ أضافة
    ردك جميل أوى
    عجبنى كله على بعضه
    بس عايزة أعلق على نقطة
    هل عمرو قال : محدش ينتقدنى؟ أو محدش يقول رأيه بصراحة فى أى حاجة بعملها؟
    مدى تعليمات إننا نضحك عليه ولا إيه؟
    ياريت أعرف بجد الإجابة مع العلم إنى بتكلم بجد مش بتريق ، عشان ساعات بتفهم غلط

Edit
    نسيت أقول إنى معاك فى إنى متوقعة إن الوضع هيستمر كما هو عليه إن لم يسوء كمان
    بصراحة لإنى وصلت لدرجة عمرى ما تخيلت أوصلها

Quote Originally Posted by عاشق الاسطورة View Post
    اما اقتراحى
    - اتمنا ان يبقا فى خاصيه حذف الرد
    زياده مساحه وقت تعديل الرد -
    معاك
    فعلا ياريت يبقى فى خاصية حذف الرد
    و ياريت مساحة الرسالة الخاصة تزيد
    و عدد السمايلز فى البوست
    Last edited by Remmy; 06-02-2010 at 06:57 PM. Reason: Adding 2 sentences

لا رأيى فى الجزئيه دى يا عابدين وقلتها فى بداية افتتاح السايت

المسؤال الاول والاخير ن دا من وجهه نظرى هو كريم

عارف ان عمرو ليه كارزما وبيفرد رأيه واسلوبه على الكل

لكن عارف ايضا ان كريم بيتمتع بنفس هذه الكاريزما ويجيدها

قلت قبل كدا لما الهضبه يتكلم فى الموسيقى يبقا كلنا نسمع ونتعلم

لكن مثلا لو عمرو كلمنى فى القانون يبقا اسمع رأيه اه انما الكلمه الاولى والاخيره ليا حتى لو شئ يخص عمرو
    هكذا
    لما الموضوع يتعلق بموقع انترنت يبقا عمرو يقول رؤيته والخطوط العريضه
    والتنفيذ والشكل النهائى والتفاصيل تكون بأيد كريم والاداره
    بلادى وان جارت عليا عزيزة واهلى وان ضنوا عليا كرام

Page 3 of 8 FirstFirst 12345 ... LastLast