Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 39 of 39
  1. #21

    Default Re: هاني مهنى: عمرو دياب "مطرب ذكي" ولكنه ليس "موجعا"

    !!!!!
    هو حر طبعا ف رايه بس بجد غريب
    دة يهمك ف ايه دى لوحدها اصلا و معاها حاجت تانية طبعا كتير بس كفاااية هى
    :نحن قوم أعزنا الله بالإسلام فإن إبتغينا العزة بغيره أذلنا الله".... عمر بن الخطاب "

  2. #22

    Default Re: هاني مهنى: عمرو دياب "مطرب ذكي" ولكنه ليس "موجعا"

    اي كلان فاضي معقووووول

  3. #23

    Default Re: هاني مهنى: عمرو دياب "مطرب ذكي" ولكنه ليس "موجعا"

    يعني انا مش فاهم هو كل حد ييجي يتكلم عن عمرو يقول انه ذكي, ده علي اساس ان صوته خرا و دخل الغنا بالكوسة و ذكاؤه هو اللي ساعده , عمرو دياب مطرب لم و لن يتكرر , ايه كمية الحقد الرهيبة دي , ربنا يوفقك يا عمرو سيبك من الناس دي

  4. #24

    Default Re: هاني مهنى: عمرو دياب "مطرب ذكي" ولكنه ليس "موجعا"

    Quote Originally Posted by diabest2 View Post
    السم فى العسل
    اسمع أغلى من عمرى وتنسى واحده وهى عامله ايه دلوقت صعبان عليا بعد الليالى قلت ايه صدقنى خلاص قدام عيونك تملى معاك حاولت خليك فاكرنى قصاد عينى وحشتينى ريحة الحبايب ايام وبنعيشها طبع الحياه يا روحى انا
    والله ولا

    مليون توبيك يكفى احساس الأسطوره فى العديد من الأغانى الدراميه
    وقبل ما أنسى انا عايش والرهيبه ورجعت من السفر و حكايات المبكيه وفهمت عنيك وزى الملايكه
    يا ريت بس الناس دى يعترفوا انهم والله عمرهم ما سمعوا عمرو لحقدهم على نجاحه المنقطع النظير
    معاك جدا ,, الحقد علي عمرو جامد قوي , اغانيه حتي المفرحة بتوجع و تحسسك بالشجن

  5. #25

    Default Re: هاني مهنى: عمرو دياب "مطرب ذكي" ولكنه ليس "موجعا"

    ده كفاية اغنية صعبان عليا

  6. #26

    Default Re: هاني مهنى: عمرو دياب "مطرب ذكي" ولكنه ليس "موجعا"

    هو بغض النظر عن اي حاجة
    مين هاني مهنى في عالم الفن علشان يقيم مطرب في نجاح وشهرة عمرو دياب؟
    او حتى تامر او حتى حماقي؟
    مين ده؟

  7. #27

    Default Re: هاني مهنى: عمرو دياب "مطرب ذكي" ولكنه ليس "موجعا"

    لان عمرو دياب جمهوره لا يقتصر على الشعب العربى العاطفى اللى عايش نكد ف نكد
    ..
    بالاضافه الى ان حضراتكم كنتوا بتقيموا الحفلات وقاعد قصادكم اعمار اقلها 28 ويمكن اكتر
    انما الحفله حاليا متوسط الاعمار فيها بيكون من 18 ل25 تقريبا
    وعمرو ماشاء الله الحفله بيحضرها جحافل النوع دى من الاغانى ممكن يوقع ايقاع الحفله
    ..
    اعتقد ان الفنان عمرو دياب بيسمع مزيكا كتير لثقافات مختلفه واعتقد بعد فراغه منها بيبقى كل اللى شاغله ازاى يواكب الناس دى فبيبص لقدام لالوان موسيقيه جديده مش لالوان ومقامات اتهرست من 70 سنه



  8. #28

    Default Re: هاني مهنى: عمرو دياب "مطرب ذكي" ولكنه ليس "موجعا"

    الراجل ده مش محترم
    اى حد يقول راى ويعلنه فى برنامج وبعد كده يغير رايه ويقول كلام مضاد للكلام اللى هو قاله قبل كده
    يبقى اكيد حد زقه عشان يقول الكلام ده او حاقد وغيران
    يعنى يا اخ مهنى انت قلت كلام فى حق الهضبة فى برنامج الحلم
    ليه بقى بتعك دلوقتى فى الكلام
    هو الشاى ابو ياسمين وصلك انت كمان زى ما وصل لحلمى بكر ولا ايه
    بجد عيب اللى بيحصل ده من ناس المفروض انها قدوة فى عالم الفن بجد عيب
    بجد يا جماعة انا بدأت احس ان الناس دى اتفقت مع بعضها
    تحت مظلة الاخ محسن جابر عشان يهاجمو الهضبة

    ع العموم انا هقول المثل القديم اللى بيقول

    الهضبة يسير والكلاب تعوى
    Last edited by magdy egypt; 04-05-2012 at 05:14 AM.
    لا للجماعات المتأسلمة
    نعم لمصر
    ومصر فقط

  9. #29

    Default Re: هاني مهنى: عمرو دياب "مطرب ذكي" ولكنه ليس "موجعا"

    بس فى الحفلات بيغنى بطريقة الواحد بيعيط بعدها

  10. #30

    Default Re: هاني مهنى: عمرو دياب "مطرب ذكي" ولكنه ليس "موجعا"

    Quote Originally Posted by Ahmed.Mahmoud View Post

    طيب يجي يسمع كويس ويقولي هوا بيحس باية يسمع بعد اليالي اة من الفراق الومك لية يسمع يهمك في اية يسمع

    قصاد عيني يسمع خليك فاكرني وكتير كتير لو هوا عندو احساس كويس اكيد هيعرف مين عمرو دياب


  11. #31

    Default Re: هاني مهنى: عمرو دياب "مطرب ذكي" ولكنه ليس "موجعا"

    ياجماعه الراجل محترم وقال رايه باحترام مفيش مشاكل

    شكرا ليك ياجميل





  12. #32

    Default Re: هاني مهنى: عمرو دياب "مطرب ذكي" ولكنه ليس "موجعا"

    هو حر في رأيه



  13. #33

    Default Re: هاني مهنى: عمرو دياب "مطرب ذكي" ولكنه ليس "موجعا"

    رأيه و يحترم طعا .. هو شخصيه محترمه و مش محتاج شهره و لا حاقد على عمرو
    بس كل واحد فاهم ف الموسيقى اوى زى مثلا هانى مهنا .. بيشوف الموسيقى من وجهه نظر مختلفه
    زى مثلا رأى عادل حقى ف الموزعين التانيين و هكذا
    احنا اكيد مش متفقين معاه .. بس رأيه و لازم نحترمه

  14. #34

    Default Re: هاني مهنى: عمرو دياب "مطرب ذكي" ولكنه ليس "موجعا"

    اخوانى اللى بيقولوا هو حر فى رأيه .. يا جماعه ده مش رأى واحد من الجماهير المفروض ان ده موسيقار ورأيه مبنى على أسس موسيقيه فنيه
    مش رأى شخصى يعنى حاجه من اتنين .. يا اما انت مش فاهم مزيكا يا اما انت بتتعمد التقليل من شأن عمرو دياب
    وبعدين ايه موضوع الذكاء ده ؟ طب ما تخلوا محسن جابر يغنى ولا حتى بيل جيتس كان زمانه أحسن مغنى فى العالم
    عمرو دياب موهبه حقيقيه لا تتكرر ومن ينكر هذا فهو جاهل أو حاقد

  15. #35

    Default Re: هاني مهنى: عمرو دياب "مطرب ذكي" ولكنه ليس "موجعا"

    طب قولوا اسمع دي و الله هتعيط دم
    http://www.youtube.com/watch?v=PCaasv6gvvc


  16. #36

    Default Re: هاني مهنى: عمرو دياب "مطرب ذكي" ولكنه ليس "موجعا"

    طب حد يقول لعديم الاحساس دا اسمع دى كدا

    http://www.youtube.com/watch?v=V3eSq...eature=related

  17. #37

    Default Re: هاني مهنى: عمرو دياب "مطرب ذكي" ولكنه ليس "موجعا"

    مع احترامي للموسيقار الكبير اللي تاريخه جميل ومحترم بس لما اغاني ذكروها الشباب هنا ومافيش داعي اعيدها ما اثرت فيك ..

    فاسمحلي ، العيب مش عمرو ولا في الاغاني ، العيب في احساسك !!

    ناس ماعندهاش دم ..

    أساساً مين .. بقى بيهتم بالحاجة أما يملكها

  18. #38

    Default Re: هاني مهنى: عمرو دياب "مطرب ذكي" ولكنه ليس "موجعا"

    رأيك غلط يا استاذ هانى
    اسمع يهمك فى ايه و الومك ليه و قالى الوداع وتقدر تتكلم ......
    ا
    وبعدين نبقى نتكلم ونتناقش
    ده اذا كان فيه مناقشه فى الرأى ده اصلا !!!
    ا



  19. #39

    Default Re: هاني مهنى: عمرو دياب "مطرب ذكي" ولكنه ليس "موجعا"

    دوخة ورعشة وكرشة نفس
    هههههههههههههههههههههههههههههه
    عمرو دياب وبس
    [SIGPIC]PIC]

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •