Results 1 to 15 of 15

Default الى المدير الاستاذ وليد

السلام عليكم...حضرتك بعد ماتناقشنا وتكلمنا عن طلبات الاعضاء وتوعدنا بالتغير الفعلي وكانت البدايه زي محضرتك قولت بعوت قلي خدو بان....وقلنا مش هنشارك واحنا بانتضارالنسخه الجديد هنبتدي من جديد وهنطور السايت مع بعض.....بس انا مش هتكلم كتير ده تعليق الاداري زيزو علينا بعد متعمل توبك لتقيم الاداره بكل ادب ومن غير تعليقات فقط باختيار احد الاختيارات وده كان رد الاداري زيزو....ق

امعظم الأسماء اللي صوتت بادارة سيئة كانت هتبقي مفاجأة لو صوتت بحاجة تانية غير كده مهما كانت الادارة ناجحة والسايت ناجح لااش نجيب نسخه جديده وبلاس تعملو اي حاجه نها من اسماء سوابق في الايقافات بسبب اهانة عضو او التحدث بشكل غير لائق وغير ناس بروفيلاتها مش بتخلي من التحذيرات ولا بوستاتهم بتخلي من الخناقات في المناقشات اللي في السايت علشان كده احنا مطمنين اكتر اننا ماشيين صح .. ومش معقول دول اللي هيقيموا الادارة ويصلحوها لانك قبل ما تقيمني قيم وصلح من نفسك.

يعني في عضو رادد هنا بيهاجم الادارة وهو واخد ايقاف نهائي 3 مرات باكونتات مختلفة وكل مرة ينطرد يرجع يجري علي السايت اللي شايفه سئ للغايا .. دي كوميديا

حل المشكلة بسيط .. اللي شايف ان الادارة سيئة للغايا ما يشاركش تاني لحد ما الفنان عمرو دياب يجيب ادارة تانية .. أما لو حابين تشاركوا معانا اهلا وسهلا والقوانين ماشية عادية جداً في الثواب والعقاب.

يعني ولا هنميز عضو قديم عن جديد ولا هنطرد عضو حسب الطلب زي ما كان بيتقال عن هادي قال ايه علشان توبيكاته مش عاجبة كام عضو ولا هينفع نمنع الايقاف النهائي الا للعضو المحترم اللي بيقدر بنفسه يحصن نفسه باحترامه للاعضاء ولوجهات نظرهم وبحبه الحقيقي لعمرو دياب مش مجرد اغنية حلوة جاي يسمعها وياريته بيسمعها ويسكت ده بيهاجم اللي يشكر في النجم العالمي عمرو دياب ويقول في حقه كلمتين حلوين.

مش شايف حضرتك ردو والتهكم على الاعضاء والطريقه الاستفزازيه وعدم احترام ارااهم يعني لو طلعت النتيجه ايجابيه مكنش قال كده...........بس انا عايز اسال لو الاداري زيزو بيعبر عن كل الاداره برايو ده يبقى بلاش تجيبو نسخه جديده وبلاش توعدونا بدايه جديه طالما احنا بنضركو اعدااء ...والاستاذ زيزو بيقول معضم والكلام ده من تحت التحت ده اسلوب لايليق بادري احنا هنا بنتكلم بصراحه كاعضاء مش اسلوب مش هقول حاجه غير انو لايليق ب.........
    تنويه للاستاذ زيزو:انا واحد من الناس قلي صوتت وعمري مخدت بان ولما خدت بان كان نتيجه غلط والاستاذ وليد اعتذر عليه وانا قلت مفيش مشكله كلنا بنغلط واحنا اخوات ............بس لو الكلام بالطريقه دي وستفزاز الاعضاء بقى غايه يبقى يريت تقلولنا من دلوقتي ...وبلاش تتعبو نفسكو......استاذ وليد انا بكلم حضرتك وبتمنى ترد عليا عشان الطريقه دي بقت مستفزه وحضرتك بتقول في اعضاء بترد بطريقه غير محترمه يريت تلاحض ردود الاداري زيزو وحط نفسك مكانا بس مش اكتر....تحياتي عاشق الهضبة غصبن عن اي حد...واسف عالاطاله...بس لازم وقفه ولازم نعرف ايه اخرتها ل
    Last edited by عاشق الهضبة; 07-04-2012 at 08:20 PM.

Default Re: الى المدير الاستاذ وليد

ايوة كدة يا ديابيان ارجعو بقى

انا كنت ناوى اكتب الموضوع دة بس حسيت انى هكون لوحدى فيه

بصراحة بقى
    الاسستاذ زيزو بيستخدم طريقة تستفذ اى حد

يعنى مع احترامى الاستاذ احمد سيخ كفتة دخل وكتب رأيه بكل موضوعية واحترمته جدا

لكن رد الاستاذ زيزو رد غريب جدا

معنى ردك دة ان العشرين عضو اللى قالو لا دول كلهم مش محترمين بدليل البانز الجديد ؟

ودة معناه فى نظرى انا ان الادارة بتتهرب

ازاى اهمل كتلة 54 % قايلة الاداء سئ
    و29 % بيقولو متوسط

يعنى اكتر من 84 % من ال37 فى حجات مش عجباها

بدل مسمعهم واشوف النقد تقلى كانوا واخدين بان ؟؟؟
    DAM Boy

No Comments

Quote Originally Posted by nino diab View Post

ايوة كدة يا ديابيان ارجعو بقى

انا كنت ناوى اكتب الموضوع دة بس حسيت انى هكون لوحدى فيه

بصراحة بقى
    الاسستاذ زيزو بيستخدم طريقة تستفذ اى حد

يعنى مع احترامى الاستاذ احمد سيخ كفتة دخل وكتب رأيه بكل موضوعية واحترمته جدا

لكن رد الاستاذ زيزو رد غريب جدا

معنى ردك دة ان العشرين عضو اللى قالو لا دول كلهم مش محترمين بدليل البانز الجديد ؟

ودة معناه فى نظرى انا ان الادارة بتتهرب

ازاى اهمل كتلة 54 % قايلة الاداء سئ
    و29 % بيقولو متوسط

يعنى اكتر من 84 % من ال37 فى حجات مش عجباها

بدل مسمعهم واشوف النقد تقلى كانوا واخدين بان ؟؟؟
    ....احنا مسبناش السايت بس مش بنشارك غير لما نشوف التغير قلي وعدونا فيه قلي للاسف مشفناش حاجه منو ده بالعكس الموضوع ابتدى بيزيد.....ادينا مستنين رد الاستاذ وليد.....
    ا

ايه الكلام ده انتوا ازاي وصلكم رأيي كده .. انا ردي هيكون لتوضيح كلامي علشان في تقويل غلط بيتقال عليه

انا ما قولتش كل اللي صوت بسئ يبقي وحش او مش محترمين ، انا قولت معظمهم مش مفاجأة انه يصوت بكده لكن مش كلهم و اكيد فيهم ناس رأيها يحترم لكن قليلين جدا وده رأيي وقولته بأسلوب مش مهين لحد بأي شكل من الأشكال وما قصدتش بكلامي حد بعينه وفيه ناس بتكتب اكتر منه ضد الادارة وبنقبله فلازم تحترم رأيي زي ما بحترم رأيك .. امال ازاي بتطالبني اتقبل النقد وانت مش بتقبله وماستحملتش كلمة اقل 1% من كلام كتير بيتقال ضد الادارة وافرادها.

احنا مستعدين لاي عمليات اصلاح حقيقية ومنطقية ومقنعة فقط ومن اشخاص مؤهلين بطلبها مش اشخاص هي احد اسباب انحدار السايت ومستوي النقاش وهي سبب خناقات كتير بتحصل.

انا زي ما بنتقد الاعضاء السيئة بشيد في نفس الوقت بالمحترمين والناس اللي بتحب عمرو دياب بجد من قلبها ومش ذنبي ان فيه حد شايف في نفسه انه بينطبق عليه الكلام السلبي .. ده ذنبه هو.

وما دام حضرتك شايف انك ماعندكش حاجة غلط يبقي لا غبار عليك وكلامي ما ينطبقش عليك .. كلامي يزعل اللي ينطبق عليه النقد فقط.
    Last edited by Zizo; 07-04-2012 at 10:01 PM.

Contact me PM - E-Mail

كلمة لاستاذ وليد انا فقدت الامل في التغير انقذو السيت من الحالة دي ارجوكم

Tamally waheshny low hata bkoon waiak, Tamally Maak !
    Most beautiful times here, Thanks AmrDiab.Net !

Quote Originally Posted by Zizo View Post
    ايه الكلام ده انتوا ازاي وصلكم رأيي كده .. انا ردي هيكون لتوضيح كلامي علشان في تقويل غلط بيتقال عليه

انا ما قولتش كل اللي صوت بسئ يبقي وحش او مش محترمين ، انا قولت معظمهم مش مفاجأة انه يصوت بكده لكن مش كلهم و اكيد فيهم ناس رأيها يحترم لكن قليلين جدا وده رأيي وقولته بأسلوب مش مهين لحد بأي شكل من الأشكال وما قصدتش بكلامي حد بعينه وفيه ناس بتكتب اكتر منه ضد الادارة وبنقبله فلازم تحترم رأيي زي ما بحترم رأيك .. امال ازاي بتطالبني اتقبل النقد وانت مش بتقبله وماستحملتش كلمة اقل 1% من كلام كتير بيتقال ضد الادارة وافرادها.

احنا مستعدين لاي عمليات اصلاح حقيقية ومنطقية ومقنعة فقط ومن اشخاص مؤهلين بطلبها مش اشخاص هي احد اسباب انحدار السايت ومستوي النقاش وهي سبب خناقات كتير بتحصل.

انا زي ما بنتقد الاعضاء السيئة بشيد في نفس الوقت بالمحترمين والناس اللي بتحب عمرو دياب بجد من قلبها ومش ذنبي ان فيه حد شايف في نفسه انه بينطبق عليه الكلام السلبي .. ده ذنبه هو.

وما دام حضرتك شايف انك ماعندكش حاجة غلط يبقي لا غبار عليك وكلامي ما ينطبقش عليك .. كلامي يزعل اللي ينطبق عليه النقد فقط.
    اولا:حضرتك بتقول فين ناس منهم رايهم يحترم ده بحد ذاتو تهكم وعدم احترام للاعضاء........طالما هو عضو فالسايت وبينتقدك بادب يبقى واجب عليك تحترم رايو...وبعدين حضرتك دايما بتقول ديابيه بجد ومش بجد .وده كلام مستفز..هو مين قلي ادى لحضرتك الحق بانك تقول ده ديابي بجد وده مش بجد ....طالما عضو فالسايت يبقى واجبك تسمعو..مش تقلل من رايو وتخون فيه وتتهكم عليه..ثانيا:حضرتك بتقول مستعدين للاصلاح من اشخاص مؤهلين....يعني احنا ايه مجانين مثلا(ده مش تهكمولا انا غلطان)...وياترى مين قلي هيحدد اننا مؤهل ولا لا حضرتك قلي بختلف معاك ......ثالثا:انا لما انتقدك قولت الاستاذ زيزو وقلت اسمك....حضرتك بتتكلم بالمطلق وبتلقح عالناس بطريقه لاتليق ...قلي بيغلط قول اسمو...مش تقولي معضم ونتكلم بالالغاز...طالما حضرتك معاك الحق يبقى متتردش انك تقول اسم العضو...بس فكره انو والله في ناس ..او تقول معضم....ده اعتبرو تهكم وعدم احترام لرئي الاعضاء حضرتك باي حق تقفل التوبك طالما مش مخالف القواعد والاعضاء ملتزمين مش المفروض في قوانين ولا المساله ماشيه بالمزاج....................على العموم انا عارف نقاشي مع حضرتك مش هيجيب نتيجه واحنا بنضرك اعداء ............عشان كده اانااااااااا مستني رد الاستااااااااذ ولـــــــــــــــيد....ه
    Last edited by عاشق الهضبة; 07-04-2012 at 10:28 PM.

Quote Originally Posted by عاشق الهضبة View Post
    اولا:حضرتك بتقول فين ناس منهم رايهم يحترم ده بحد ذاتو تهكم وعدم احترام للاعضاء........طالما هو عضو فالسايت وبينتقدك بادب يبقى واجب عليك تحترم رايو...وبعدين حضرتك دايما بتقول ديابيه بجد ومش بجد .وده كلام مستفز..هو مين قلي ادى لحضرتك الحق بانك تقول ده ديابي بجد وده مش بجد ....طالما عضو فالسايت يبقى واجبك تسمعو..مش تقلل من رايو وتخون فيه وتتهكم عليه..ثانيا:حضرتك بتقول مستعدين للاصلاح من اشخاص مؤهلين....يعني احنا ايه مجانين مثلا(ده مش تهكمولا انا غلطان)...وياترى مين قلي هيحدد اننا مؤهل ولا لا حضرتك قلي بختلف معاك ......ثالثا:انا لما انتقدك قولت الاستاذ زيزو وقلت اسمك....حضرتك بتتكلم بالمطلق وبتلقح عالناس بطريقه لاتليق ...قلي بيغلط قول اسمو...مش تقولي معضم ونتكلم بالالغاز...طالما حضرتك معاك الحق يبقى متتردش انك تقول اسم العضو...بس فكره انو والله في ناس ..او تقول معضم....ده اعتبرو تهكم وعدم احترام لرئي الاعضاء حضرتك باي حق تقفل التوبك طالما مش مخالف القواعد والاعضاء ملتزمين مش المفروض في قوانين ولا المساله ماشيه بالمزاج....................على العموم انا عارف نقاشي مع حضرتك مش هيجيب نتيجه واحنا بنضرك اعداء ............عشان كده اانااااااااا مستني رد الاستااااااااذ ولـــــــــــــــيد....ه

+ كلام كتييير مستفز مش لينا بس ولجمهور اى فنان تانى
    اهمهم عمرو دياب الافضل غصب عن عين اى حد
    وهو عمرو الاول غصب عنن عين اى حد ولا بفنه واغانيه والمبيعات والارقام
    ودة اللى بنعترف بيه
    انا مثلا شايف ان كريستيانو احسن من ميسى
    لكن بالارقام ميسى لا يقارن باحد اصلا

يعنى يوم ملاقى فنان متصور صورة الاضاءة بتاعتها فاجرة وان كانت فوتوشوب
    واجى اشوف تحتيها على طول بوستر بناديك تعالى بحزن

يبقى لما يبقى فى نقض لعمرو دياب وخوفى ان عمرو ينزل من القمة يبقى مش معناه انى ديابى

DAM Boy

اولا:حضرتك بتقول فين ناس منهم رايهم يحترم ده بحد ذاتو تهكم وعدم احترام للاعضاء........طالما هو عضو فالسايت وبينتقدك بادب يبقى واجب عليك تحترم رايو...وبعدين حضرتك دايما بتقول ديابيه بجد ومش بجد .وده كلام مستفز..هو مين قلي ادى لحضرتك الحق بانك تقول ده ديابي بجد وده مش بجد ....طالما عضو فالسايت يبقى واجبك تسمعو..مش تقلل من رايو وتخون فيه وتتهكم عليه..ثانيا:حضرتك بتقول مستعدين للاصلاح من اشخاص مؤهلين....وياترى مين قلي هيحدد اننا مؤهل ولا لا حضرتك قلي بختلف معاك مهو من طبيعي هتقول عليا غير مؤهل......ثالثا:انا لما انتقدك قولت الاستاذ زيزو وقلت اسمك....حضرتك بتتكلم بالمطلق وبتلقح عالناس بطريقه لاتليق ...قلي بيغلط قول اسمو...مش تقولي معضم ونتكلم بالالغاز...طالما حضرتك معاك الحق يبقى متتردش انك تقول اسم العضو...بس فكره انو والله في ناس ..او تقول معضم....ده اعتبرو تهكم وعدم احترام لرئي الاعضاء حضرتك باي حق تقفل التوبك طالما مش مخالف القواعد والاعضاء ملتزمين مش المفروض في قوانين ولا المساله ماشيه بالمزاج....................على العموم انا عارف نقاشي مع حضرتك مش هيجيب نتيجه واحنا بنضرك اعداء ............عشان كده اانااااااااا مستني رد الاستااااااااذ ولـــــــــــــــيد....ه

انت مُصر تغير كلامي وتقول باعتبركم اعداء وكده ده غير انك بتبني فروض عليه وتهاجمني علي اساسها وده كله مش صحيح وكمان بتقول علي حاجات غلط انها تتقال مع انك بتقولها ضد الادارة وكذلك اعضاء اخرين بيقولوا اكتر منها وبنتقبلها بصدر رحب ، فين المساواة بقي؟

ديابي او مش ديابي ده بيبان من مشاركات العضو وردوده واكيد في ناس بتبقي داخلة هنا تبوظ السايت وعايز تكره الاعضاء في عمرو وبتفتح توبيكات للاشاعات وتكتب ده فلان اتفوق علي عمرو وده كلام الاعضاء نفسهم عارفينه وبيقولوه واكيد ده هيبقي مش ديابي علشان ابقي اخد بنصيحته لتطوير السايت او اخد بهجومه علي الادارة.

معني عضو مؤهل يعني عضو ملتزم ومشاركاته ايجابية وبتفيد السايت مش بيتخانق ومش بيتوقف كتير ومش بيشتم الاعضاء او بيتكلم بشكل غير لائق .. وماينفعش عضو بيعمل مشاكل ديما يطلب مني اني امنع البان او اي حاجات من هذا القبيل لانها بتخدم وجوده في السايت كعضو مشاغب وماعتقدش ان فيه عضو هيطلب الغاء عقوبة هو عارف انه باحترامه قادر انه مايتعرضش ليها.

انا مش بتهكم علي حد و لو انت او عضو اخر وده موجود فعلا بتقول الادارة فاشلة او لازم تمشي او لا تصلح يبقي كده بتتهكم عليا؟ .. مع العلم ان انت لو شايف ان مصلحة السايت في ان الادارة لازم تمشي انا كمان زيك ليا رأي في ان اعضاء معينة وجودها مش في صالح المنتدي و مشاركتها بتسئ وبتشوه صورته ومصلحة السايت في عدم وجودها.

في الحقيقة انا ماعرفكش علشان اخد موقف ضدك ولا فيه سابق معرفة او مشكلة حصلت بينا في السايت او انت طلبت مني حاجة واتاخرت عنها علشان ابقي شايفك عدو او اعاملك وحش.

وللعلم انت ظلمتني لان مش انا اللي قفلت التوبيك.

Last edited by Zizo; 07-04-2012 at 10:56 PM.

Contact me PM - E-Mail

+ كلام كتييير مستفز مش لينا بس ولجمهور اى فنان تانى
    اهمهم عمرو دياب الافضل غصب عن عين اى حد
    وهو عمرو الاول غصب عنن عين اى حد ولا بفنه واغانيه والمبيعات والارقام
    ودة اللى بنعترف بيه
    انا مثلا شايف ان كريستيانو احسن من ميسى
    لكن بالارقام ميسى لا يقارن باحد اصلا

يعنى يوم ملاقى فنان متصور صورة الاضاءة بتاعتها فاجرة وان كانت فوتوشوب
    واجى اشوف تحتيها على طول بوستر بناديك تعالى بحزن

يبقى لما يبقى فى نقض لعمرو دياب وخوفى ان عمرو ينزل من القمة يبقى مش معناه انى ديابى

عمرو أفضل مطرب غصب عن أي حد وهقولها هنا في السايت كل يوم واللي تستفزه تستفزه دي ماعنديش فيها اي جدال

Contact me PM - E-Mail

عمرو أفضل مطرب غصب عن أي حد وهقولها هنا في السايت كل يوم واللي تستفزه تستفزه دي ماعنديش فيها اي جدال
    مع احترامى الشديد لحضرتك

باستمرار طريقة البوم بناديك تعالى مضمنش اننا نبقى التالت حتى
    DAM Boy

مع احترامى الشديد لحضرتك

باستمرار طريقة البوم بناديك تعالى مضمنش اننا نبقى التالت حتى
    مافيش ألبوم نزل بقوة بناديك تعالي من ساعة صدوره .. واعتقد لو كان ما حققش مبيعات او اغانيه مش بتنطلب في الحفلات يبقي اكيد كلامك هيكون صح لكن الواقع ان الالبوم ناجح جدا بكل مقاييس النجاح.

Contact me PM - E-Mail

ده كلامي ومش هعيدو......وكلامي واضح مفيش داعي نغير الموضوع....وياريت الاستاذ وليد يرد عليا...د
    Last edited by عاشق الهضبة; 07-04-2012 at 11:13 PM.

مافيش ألبوم نزل بقوة بناديك تعالي من ساعة صدوره .. واعتقد لو كان ما حققش مبيعات او اغانيه مش بتنطلب في الحفلات يبقي اكيد كلامك هيكون صح لكن الواقع ان الالبوم ناجح جدا بكل مقاييس النجاح.

انا مقلتش ان البوم بناديك تعالى وحش

بناديك تعالى جبارة
    هالله هالله احلى انترو فى تاريخ عمرو
    مقدرش انا من اجمل المقسومات
    الومك ليه حلوة
    معاك برتاح احلى اوترو فى تاريخ عمرو
    ياريت سنك دمها خفيف
    مالى عنيا موسيقى شرقية بتوزيع غربى
    اخر تمن اغانى محدش يقدر يفتح بقه

دة رأيى ورأي حضرتك انا متكلمتش فيه

فى مثل انا اسف فى التشبيه بس مش لاقى غيره القرد فى عين امه غزال
    عمرو دياب لو غنى اغنية حقى برقبتى بالنسبالى هتبقى اغنية جبارة

بس ياريت لما تسأل عن البوم عمرو اسأل ناس مش ديابية

والافضل يكونو ملهمش انتماء

هيقولو وش البوم وائل جسار وشيرين فاجرين

والبوم عمرو دياب مفيهوش غير اغلى من عمرى والومك ليه

بعيدا عن بناديك تعالى
    انا شايف ان المفروض عمرو يعمل حاجة مبتكرة الالبوم الجاى خصوصا فى الدعايا دى انا معرفهاش ممكن تسأل اى شخص فيها

DAM Boy

ده كلامي ومستني الرد

وانا كمان قولت كلامي والمفروض كنت قفلت التوبيك من الأول بدون توضيح لان اقسام المنتدي مخصصة للنقاشات العامة و ما ينفعش نوجه رسايل خاصة عليها لحد بعينه بس احتراما ليك وضحتلك وجهة نظري لان شوفت انها وصلتك غلط.

انا مضطر التزم بسياسة المنتدي باغلاق التوبيك وحاول ترجع للاستاذ وليد عن طريق الرسايل الخاصة واكيد هيقدر يفيدك اكتر.

Contact me PM - E-Mail