Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 21

Exclamation Red Icon والله العظيم عيب يعني

مش هطول عليكوا .... بس هو سؤال واحد بس

هي دياب اف ام دي محدش شغال عليها ليه ؟؟؟ ليه مفيش اهتمام بيها ؟؟ ليه مابتتجددش ؟؟؟

يعني عيب أوي لما تفضل سنتين على نفس الحال ... أغنييتن وبعدين ... إعلان محمد زيدان ... وبعديها إعلان أغنية ياأغلى الناس على قلبي ... ياراااااااااااجل ؟؟؟ دي نازلة بقالها سنة وشوية ... عيب يعني

وبعدين أغنيتين وإعلان يسرا .. وبعدين أغنيتين وإعلان هيفاء .. وبرده يااغلى الناس على قلبي ... لا وكل يوم تقريبا نفس ترتيب الاغاني بالضبط

بجد عيب يعني لما يبقى ده راديو فنان عالمي زي عمرو ...والمفروض ان ادارة الراديو ماتستناش الناس تتكلم عشان تصلح حاجه زي كده او ياخدوا بالهم منه .. المفروض يبقى فيه تجديد على طول .. زي اي اذاعة في الدنيا

بصراحه للاسف كل مابفكر أسمعها الاقيها لسه زي ماهي اقوم قافلها تاااااااااااني

ياريتني بقى كنت بقلبين كنت عشقتك مرتين

Default Re: والله العظيم عيب يعني

والله قولت اللي كنت عايز اقولة
    دة انا حفظت برنامج اليوم من ترتيب الاغاني اللي بتشتغل
    وموضوع
    listen now to the new hit single
    يا اغلي الناس علي قلبي
    بينرفزني جدا
    نفسي يبقي في تجديد للاغاني
    دة عمرو دياب عندة تاريخ اغاني والبومات ممكن اشغل ازاعة شهر باغاني مختلفة من غير مكرر حاجة
    مش كدة يعني
    اتمني المشكلة دي تتحل

مظبوط كلامك صح جدا جدا

Tamally waheshny low hata bkoon waiak, Tamally Maak !
    Most beautiful times here, Thanks AmrDiab.Net !

لا تعليق بجد .. عدم اهتمام .. أما نشوف أخرتها .. ليلة سوده لو كان عمرو دياب عندو علم باللى بيحصل ده

تغيرت الكثير من الأشياء في حياتي مُنذ أن كُنت طفلاً ولم يبقى شيئاً ثابت سوي شئ واحد فقط هو صوت عمرو دياب

عندك حق في كل حرف بصراحة

انا زهقت والله من كتر الكلام في الحوار ده

كل انسان على قد حلمه وكل مايكبر حلمك يزيد تعبك عشان توصله كان كل حلمه انو يبقى مختلف متمرد وكل
    مايوصل لحاجة يتمرد عليها ويدور على هدف تاني وحلم اكبر ولغاية دلوقتي هو نفسه مش عارف حيوصل لإيه عشان يرجع ويتمرد عليه

اكيد معندهوش علم .. إستحاله .. بس انا دايما كنت بتكلم في مسائل الإدارة .. الغير ملتفت ليها

بس لو الإدارة بتاعت القناة مش فاضية ليها .. ياريت يسيبوا المكان لناس تتفانى في شغلها بجد ومتخصصين كمان

Default رسـالة لمسؤلي دياب إف إم

على حد علمي ان أ/ هدى الناظر مسؤلة دياب إف إم

فأحب اني اوجهلها رساله ان الإذاعة بقت بتكرر نفسها بشكل مش لطيف وبحجم لا يليق بعمرو دياب إطلاقا

مينفعش تبقى أغنية الحلم دا نازلة بقالها اكتر من سنة ولسه لحد دلوقتي بسمع جملة

listen to new hit single of diab FM

ويجي بعدها حتة من الأغنية

مينفعش يسرا وهيفا وزيدان واياد نصار وغيرهم من الفنانين بقالهم سنتين يقولونا انتظرونا على دياب اف ام واحنا كل شوية بنسمع نفس الكلام

مينفعش تبقى الأغاني كل يوم بتكون الإختلافات بسيطة بل بالكاد اقدر اقول مفيش تغيير وساعات بدأت احفظ ترتيب الأغاني

أرجو بعض الإهتمام من المسؤلين بشكل عام على إدارة الإذاعة وانا اعلم ان كل العاملين في داخل المكان دا بيشتغلوا عن حب للراجل نفسه مش لحاجة تانية عشان كدا التفاني المفروض يكون اكتر من كدا بكتير .. ياريت تتفهم الرسالة بحسن نية وتتفهم انها نصيحة من أخ لإخواته مش اكتر

اوووووه عنجد معك حق ، انا عن حالي تاقلمت ع الدعايات تعودت عليها بس فعلا الكلام صحيح

بصراحه انا برأي لو متعملش دياب اف ام كان افضل انا كمت متوقع تنزل اغاني كل شوية من اللي منزلوش بالالبومات
    ظهور دياب بشكل متكرر في الراديو و مقابلات و يتكلم معانا مباشرة عن طريق الراديو و برامج اخرى عديديه
    بس لما ميكونش في برامج غير تنين او تلاته و الاعلانات هيه هيه و الاغاني مكرره بشكل يومي ممل و مفيش اغاني تتغير الا نادرا يبقى ايه لازمة الراديو ده؟؟؟
    ويا قلبي حلهالي هنعمل ايه!!!!!؟

بصراحه بقت ممله اوووي ارجو الاهتمام شويه دول لو قاصدين ميشتغلوش عتبقي احسن من كده ياريت الاداره تول صوتنا ليهم

عندك حق مفيش اى اهتمام

Quote Originally Posted by Medo-Diab View Post
    لا تعليق بجد .. عدم اهتمام .. أما نشوف أخرتها .. ليلة سوده لو كان عمرو دياب عندو علم باللى بيحصل ده
    فعلاالتكراربيجيب الملل ودامش تكراردااهمال وتقصير
    ومش مهم ااحناالمهم العالم التانيه الي بتقيم مستواالاذاعه انابحس انهامهجوره
    ديابيه قلبهاعمــــــــــــــــراوي بجـد

عندك حق فعلا

عندك حق فعلا دى حتى البنرات بتاع الموقع نفسه (دياب اف ام) مش بتتغير

انـــا اكــــــــــــتر واحــــد بيــــحبك

معاك حق فى كل كلمة

مااعتقدش في حد بيتابعها اصلا
    اهمال صراحه
    معقول حبيبي مشيت معقول فاكرني نسيت لو قلبي قال حاجه من جرحه قالهالك
    ده انا لما كنت بقول بقصد كلامي يطول يمكن تقول حاجه اسمعها اصفالك

بصراحة من أفشل الأفكار اللي اتعملت جديد !! .. أعتقد لو اعتمدو على انهم يذيعوا أغاني بس هاتبقى أحسن واجمد ... ودة رأيي الشخصي
    Naaaaaaaas Sa7eeeee7 Malhaaaash AmaaaaaaaN

Totally Agree.

عن جد كلامك صحيح لانو مو معقول انو الدعايات نفسا من سنة وشوي والاغاني نفسا يعني انا بس تخلص غنية بعرف شو يللي بعدا

Page 1 of 2 12 LastLast