Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 40 of 74

Default Re: Crew Updates: Ahmed El Masry and Ayhamov

بالتوفيق يا شباب
    لا تحسب أن الدين بعيد عن حب وحياه وبهجرك للدين ستحيا تعشق ما قلبك يهواه أو أن الأيام ستحلو وترى الدنيا شط نجاه .. دينك بحر من أمال .. شط لجميل الأحلام .. ليس الدين كما تخشاه ذا ممنوع ذاك حرام! .. فالإسلام جميلُ حقاً ♥ .. هذا ليس هو الإسلام .. الإسلام سلام فينا يزرع فينا حب الناس .. الاسلام سفينة حب يدفعها اجمل احساس ما احلى الدنيا لو عشنا وجعلنا الاسلام أساس

هتوحشونا والله

من الناس المحترمة اللي انا فعلا شفتهم علي النت

وبالذات ايهم

علي فكرة اول موضوع يتقفل ليا في ورلد

كان ايهم هو اللي قافله

هههههههههههههههه

والله من الناس اللي انا بحترمهم جدا وبقدره

وربنا يوفقه في حياته واتمني له مستقبل سعيد

احمد وايهم

بجد كانوا من اكتر الناس المحترمة فى السايت وكانوا مشرفين محترمين بجد

ربنا يوفقهم فى حياتهم

واتمنى اشوفهم بيشاركوا حتى لو مش زى الاول بس مايمشوش
    اللهم انى استغفرك من كل حرف كتبته هنا ولم يرضيك ..
    اللهم انى استغفرك مما أعلم ومما لا أعلم ومما انت به أعلم

what a news!...any way ...i think it is your decision
    thanks alot for what you had been done ..i hope you happy and successful life for both of you

good luck

بعدت ليه؟

Awww
    why guys?!
    Gonna Miss you both,,
    keep posting please
    Ayham > May Allah protect you, godspeed
    Masry > keep workin' , you deserve to be better
    --
    Thanks Karim

- Black Theamaweya <3

بجد أحمد وأيهم من أكتر الناس احتراماً من اللي عرفتهم ع النت
    ربنا يوفقكم يــارب في حياتكم
    تحياتي
    ultimate injustice doing your best helping some one who cause your grief makes you destroy any thing makes you weak, even your past, seeking summit force,leaving your footprint on the present ..

هتوحشونا ياشباب

بالتوفيق في حياتكم يارب ..

وتحققو كل احلامكوا

ومن نجاح لنجاح ..

شكرا علي الفترة الجميلة اللي قضيتوها معاانا

إنه من الملائم ألا يعرفوا، ألا يقرءوا، ألا يكتبوا، ألا يحكوا، ألا يفكروا، وأن يعتبروا ويقبلوا بأنّ هذه الدنيا لا يمكن تغييرها، وأن هذه الحياة هي الاحتمال الوحيد الممكن، وأن وراء هذه الحياة تنتظرهم الجنة .. ء

جوزيه ساراماجو

The Morning Sad News !!
    But I Know What Can Life Bring For Some People !
    May Allah Be with You Guys And Bless All The Days Of Your Life.

ايهم ثم احمد المصري
    اولا فى نقطة مهمه لازم تعرفوها انكم انتم الاتنين من اهذب واجمل الناس اللى أشتغلت معاها وان علاقتنا مستمرة الى الابد مش هتنقطع خارج السايت ..انتم مختلفين لانكم شاركتونا كل اللحظات الحلوة واللى مش حلوة .

بشكركم على كل دقيقه قضيتوها معانا سواء فى عالم عمرودياب او عمرودياب دوت نت وربنا يوفقكم بحياتكم ويقدركم انكم تحققوا اللى بتتمنوه سواء احمد المصري اللى هيتواصل معانا فى مشروعات قريبة ستظهر الى النور قريبا او ايهم اللى مقبل على مرحلة مهمه فى حياته ربنا يوفقه فيها يارب ويسعده
    بشكركم اووووووووووووى يا احلى شباب

مش عارف أقول إيه .. عندى كلام كتير بس مش عايز أكون رغايا كعادتى في اللحظات الى زى دى
    أنا بس هاقول أنكوا أجدع واجمل إخوات قابلتهم في حياتى .. وأنها كانت من أجمل فترات حياتى من ساعة عمرو دياب ورلد وصولاً لعمرو دياب دوت نت.
    وليد أخويا الكبير , وقف جنبى كتير وقدملى فرص أكتر من أنى أقولها دلوقتى ..عايز أقولك أنى بحبك يا أبو حوحو .. وانك بالنسبة لى نموذج حقيقى للنجاح .. وأنى ديما موجود تحت طلب , أخويا الكبير , ربنا يخليك ليا

كوكى أبو دم حامى .. إتعلمت منك كتير فعلا , والكونفرسيشن القديمة دى فرقت كتير معايا في حياتى بعدها .. تخيل؟ .. ربنا يكرمك ويوفقك يا أبو ياسين .. هاتوحشنى بجد

ريفو , أيهوم , سيمو , وطوفى .. أحلى وأجمل إخوات وصحاب .. ربنا يكرمكوا يارب ويوفقكوا في حياتكوا ديما .. عشان انتوا ناس نضيفة ومحترمة

أعضاء عمرو دياب ورلد ودوت نت .. أجدع وأجمل ناس طلعت بيهم , بحبكوا وبحترمكوا وبشكركوا على كل اللحظات الجميلة دى إلى إتشاركناها سوا .. وبالمناسبة هي فرصة أنى أعتذر عن أى ضيق قد أكون سببته لحد .. يارب مايكون في حد زعلان منى في حاجة

أخيراً - مفيش فايدة , هافضل رغايا طول عمرى - لما الواحد توُكل ليه مسئولية ما .. لازم يفضل أداها طول الوقت .. بس لما يحس أن حياته بتخده وأحلامه بتنطط قدامه ومحتاج يحققها .. وأن ده هاينعكس بتقصير على المسئولية إلى موُكلة ليه دى .. لازم ساعتها يأخد قرار إحتراماً وتقديراً للى واثق فيه وبادله الإحترام .. وحُباً في المكان الى شاف فيه كل حاجة مُحترمة

إدعولى بقى وإدعوا لايهوم في إلى جى .. مش هاوصيكم
    وطبعا .. عمرى لا أنا ولا إيهم ما هنبعد عن السايت أو عن المشاركة فيه أبداً .. العلاقة أكبر من كده .. هو شئ مُتبادل من الحب الكبير والإحترام الشديد .. ده إلى ممكن أقوله ببساطة.

كل سنة وإنتوا طيبين .. وربنا يوفق كل واحد في أحلامه يارب
    Last edited by Ahmed El Masry; 11-29-2009 at 02:18 PM.
    http://amrdiab.net/forum/image.php?type=sigpic&userid=11&dateline=1255652921

بالتوفيق يا شباب
    • Heya heya heya heya......

- God with U guys
    Wish U the best

بالتوفيق ليكم في حياتكم
    وكل سنه وانتواا طيبين
    و ربنا معاكم ان شاء الله

كثرة العدد ليست بدليل علي الصواب.. والا كان تسعة حمير يفهمون اكثر مني ومنك

That's not good news.
    but that's life nothing stays forever

Ahmed and Ayham
    You have always been so wise.Thanks for the last period in ADW & amrdiab.net

Wishing you all the best in the coming phase of your life.

• I'm Yours

• Think Visually

Quote Originally Posted by Ahmed El Masry View Post
    مش عارف أقول إيه .. عندى كلام كتير بس مش عايز أكون رغايا كعادتى في اللحظات الى زى دى
    أنا بس هاقول أنكوا أجدع واجمل إخوات قابلتهم في حياتى .. وأنها كانت من أجمل فترات حياتى من ساعة عمرو دياب ورلد وصولاً لعمرو دياب دوت نت.
    وليد أخويا الكبير , وقف جنبى كتير وقدملى فرص أكتر من أنى أقولها دلوقتى ..عايز أقولك أنى بحبك يا أبو حوحو .. وانك بالنسبة لى نموذج حقيقى للنجاح .. وأنى ديما موجود تحت طلب , أخويا الكبير , ربنا يخليك ليا

كوكى أبو دم حامى .. إتعلمت منك كتير فعلا , والكونفرسيشن القديمة دى فرقت كتير معايا في حياتى بعدها .. تخيل؟ .. ربنا يكرمك ويوفقك يا أبو ياسين .. هاتوحشنى بجد

ريفو , أيهوم , سيمو , وطوفى .. أحلى وأجمل إخوات وصحاب .. ربنا يكرمكوا يارب ويوفقكوا في حياتكوا ديما .. عشان انتوا ناس نضيفة ومحترمة

أعضاء عمرو دياب ورلد ودوت نت .. أجدع وأجمل ناس طلعت بيهم , بحبكوا وبحترمكوا وبشكركوا على كل اللحظات الجميلة دى إلى إتشاركناها سوا .. وبالمناسبة هي فرصة أنى أعتذر عن أى ضيق قد أكون سببته لحد .. يارب مايكون في حد زعلان منى في حاجة

أخيراً - مفيش فايدة , هافضل رغايا طول عمرى - لما الواحد توُكل ليه مسئولية ما .. لازم يفضل أداها طول الوقت .. بس لما يحس أن حياته بتخده وأحلامه بتنطط قدامه ومحتاج يحققها .. وأن ده هاينعكس بتقصير على المسئولية إلى موُكلة ليه دى .. لازم ساعتها يأخد قرار إحتراماً وتقديراً للى واثق فيه وبادله الإحترام .. وحُباً في المكان الى شاف فيه كل حاجة مُحترمة

إدعولى بقى وإدعوا لايهوم في إلى جى .. مش هاوصيكم
    وطبعا .. عمرى لا أنا ولا إيهم ما هنبعد عن السايت أو عن المشاركة فيه أبداً .. العلاقة أكبر من كده .. هو شئ مُتبادل من الحب الكبير والإحترام الشديد .. ده إلى ممكن أقوله ببساطة.

كل سنة وإنتوا طيبين .. وربنا يوفق كل واحد في أحلامه يارب
    ربنا يوفقك يا احمد

ويوفقك يا ايهم
    Old is Gold

انا مش هقول اني حزينة ..عشان اكيد هنشوفكم معانا هنا دايما...أيهم ربنا يوفقك..هنفتقدك كمشرف
    أحمد...انا مبسوطة عشانك انت بالذات..عشان اللي هتعمله في حياتك بجد محتاج تفرغ و تركيز و انت هنا معانا معانا سواء كنت مشرف او عضو...المهم اللي جاي يا مصري..مصر امانة بين اديك
    طول قترة عالم عمرو دياب و هنا عملت حاجات كتيرة جميلة سواء للموقع او لينا كأعضاء ...كفاية استمتاعنا بموهبتك الجميلة..اللي ان شاء الله هنبقى مستنينها كلنا معاك الفترة الجاية عشان نستمتع اكتر باللي جاي
    بالتوفيق ليكو ان شاء لله

رمضان كريم

ربنا يوفقهم ان شاء الله

thanks for them and god luck in life

مش لاقية كلام اقولة بجد زعلانة اوووى

أيهم : الراجل ده كان منظم البورد هناك و هنا بشكل مرعب بجد مجهوده عالي و ربنا يوفقه
    مصريانو : حبيب هارتي و رفيق الكفاح الريجيمي ربنا معاك يا ابو حميد بجد أنت حد محترم أوي و أنا بحترمك بجد و بحب أرائك و كتاباتك أوي و ربنا يوفقك في اللي أنت بتعمله يا رب و تحقق كل طموحاتك يا حبي ا

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast