Page 4 of 8 FirstFirst ... 23456 ... LastLast
Results 61 to 80 of 145

Default Re: Zizo Amer New Global moderator

احلى حاجة فى ادارة السايت انها بتختار ناس غير متوقعين بالمرة
    بس بجد احيكم ع اختيارتكم
    ----------------------------------
    الف مبروك يا عبد العزيز
    دا انتى حبيبى فى مسابقات التصميمات الاخيرة دايما بتختار شغلى
    ع فكرة احنا مواليد دفعة واحدة ... .. ربنا يوفقك فى مهمتك
    وتكون اهل ثقة الناس فيك
    إِنَّمَا يَتَقَبَّلُ اللَّهُ مِنَ الْمُتَّقِين

-----------------------------------------

congratulations zizo

A8eeB Wa2ooL Dh Zmano NSeeNY

congratulation man

عقبالنا بقى

welcome zizou

Congratulations zizo
    بــــــحــــــلم اعـــــــدي الـــــزمن فــــي نـــــطه مــــش ضــــــامن

Exclamation Re: Zizo Amer New Global moderator

Quote Originally Posted by Zizo View Post
    كنت محتار ابدأ منين وقررت اني ابدأ من عند ردك يا عابدين:

انا بحترم رأيك جدا والله وكويس انك واجهتني بالحقيقة من اولها ..بس حابب اوضح ان كلامي في جزئية البوستس وخلافه ده عمره ما كان محل اهتمامي قد ما بيكون محل هزار مش اكتر مع اعضاء قريبين مني وديما يهزروا معايا في نفس الجزئية ويقولولي انت توب بوستر وادينا شوية من معاك وتعليقات علي نفس الشاكلة كنت برد عليها بنفس الاسلوب .. حتي طنطاوي مدير السايت وقتها لما قابلته قالي اديني شوية بوستس واذكر وقتها قولتله خدهم وسيبلي الادارة

انا دلوقتي هنا مش توب بوستر ولا حاجة ولو عليا انا مش عايز عداد البوستس ده ويكفيني انه يفضل ردي موجود والناس تقراه واشارك برأيي في منتدي فنان بحبه كواحد من جمهوره اللي بيحلم يجي يوم ويتصور معاه او يسلم عليه او حتي يشوفه من بعيد.

-------------------------

بشكر ادارة السايت علي انهم ادوني الشرف ده..واتمني اكون عند حسن ظن الناس بيا ادارة واعضاء وهحاول علي قد مقدر اكون مثالي.

و أنا مراهن عليك .. حصان أسود وسط وحوش المشرفين و المراقبين

لطيفة و رأفت و إسلام .. التلاتة في ضهرك حيساعدوك في أي حاجة و لو أحتجت مني أي حاجة .. أينعم أنا مفروم دائما و مشغول علطول بس أوعدك حتلاقيني ساندك وقت الشدة

و طبعا وليد و شادي موجودين زيي و أكتر .. و أنت عارف توصلهم إزاي.

و تأكد دوما إنك شغال مع فريق من المحترفين و جهز نفسك و أعصابك لتحمل العبء معانا

المسئولية اللي عليك .. مؤلمة

منور يا زوز

Quote Originally Posted by Kokillennium View Post
    و أنا مراهن عليك .. حصان أسود وسط وحوش المشرفين و المراقبين

لطيفة و رأفت و إسلام .. التلاتة في ضهرك حيساعدوك في أي حاجة و لو أحتجت مني أي حاجة .. أينعم أنا مفروم دائما و مشغول علطول بس أوعدك حتلاقيني ساندك وقت الشدة

و طبعا وليد و شادي موجودين زيي و أكتر .. و أنت عارف توصلهم إزاي.

و تأكد دوما إنك شغال مع فريق من المحترفين و جهز نفسك و أعصابك لتحمل العبء معانا

المسئولية اللي عليك .. مؤلمة

منور يا زوز

افتكر كويس ان انت اللي راهنت مش انا اللي طلبت واي عواقب انت اللي هتتحملها يا كريم

وانا من ساعة مانضميت للادارة والناس وقفت جنبي وعرضت مساعدتها حتي قبل ماطلب وكنت سعيد بالروح دي ووليد بالذات مش سايبني لحظة

ويارب ان شاء الله اكون اضافة كويسة ليكم..واقدر اتحمل المسئولية الكبيرة دي..وكان الله في عونك يا كريم

Contact me PM - E-Mail

مبروك يا زيزو
    وربنا يوفقك

زيزو امير
    واووووووووووووووووووووووووو
    فرحت للر اجل ده مووووووووووووووووووووووووووووووت
    الف الف مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك

احلى ديابي..ديابي حديد...اصلي ميه ميه
    اختيار جيد يا وليد

حقرصكككككككككككككككككككككككك اوي يا زيزو
    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/395272_370337009652295_100000279961902_1383392_1640577358_n.jpg

اخيرا
    تستاهلها من زماااااااااااااان اوى
    مبرووووووووك

هوندا - مشكلتك أنك بقيت شايف عابدين بيرمي عليك كلام ف أي ثريد ودي قضيتك أنتا مش قضيتي أنا كون أني شايف حاجه معينة زيزو هو اللي يرد وبس لآن هو المعني !! - أنت بدون متقصد حتخبطني ف الناس سواء ب ايمي أو بزيزو - وايمي عارفة هيا ايه وزيزو انا بقول حاجه شايفها فيه - ف سامحني كان زيزو المعني بكلامى مش أنت ف متحملش الموضوع حساسية مش مستاهلها سواء بيني وبينك أو بين أى حد ..

كريم سمير - انا مش عدوك ياحبيبي ولا هو أهلي وزمالك !! - ردك مش لاقيله معنا مش عشان ل زيزو - بس كأني دخيل بهاجم وبس ف بتقول اللي زيزو سيبك من الكلام اللي بيتقال وانا معاك دايما - الجميل أنك تدعم ناسك بس مش علي حساب ناس تانية بكلام زي ده - حتا لو مكنش قصدك ده - بس أنت ناضج كفاية أنك توصل ده بشكل ما يخلنيش كأني بقول كلام ف الهوا أو مهمش - ف الاسلوب ده مش صح - كونك عايز تاخد أدارتك خدها تحت جناحك محدش معترض ولا أعترضت قبل كده - انا مش عايز أفسر كلامك لآن متفسر لوحده

العضو حبيبي - الحب ده من عند ربنا سبحانه وتعالي والحمد لله ان الواحد كان منتمي لمكان وبيتشغل ب أخلاص عشانه مش مطمع ف شيء ولا لحد دلوقت برده بنكتب مش عشان مطمع ف شيء وأهلا ب أي واحد ف الاشراف بدل الادارة شايفة كده - بس قسما بالله لا تعنيني ف شيء عشان الصورة تبقا واضحة

الخلاصة - رأيي ف حد ده رد شخصي محدش يحجر علي رأى حد طالما جوه جدران الاحترام محدش له عندي غير كده - وكوني قلت رأيي ف حد يبقا هو المعني لآن طرف تالت = حساسية بدون داعي حتحصل بسبب كلامي وده اللي انا شايفه دلوقتي
    || Amr Diab- Ahe Zekrayt ||

Congratulations Zizo

GooD LucK

بالتوفيق يازيزو إن شاء الله

• Her Children Died So She ( Egypt ) Can Live ! And They Disappeared For Their People To Stay !!

قرار موفق بصراحة
    انا متابع ردوده كويس جدا
    محترم وان شاء الله يكون قد المسؤلية
    مبررررررررررررررررروك
    <a href=http://img691.imageshack.us/img691/7680/finh.jpg target=_blank>http://img691.imageshack.us/img691/7680/finh.jpg</a>

Quote Originally Posted by 3abdeen View Post
    هوندا - مشكلتك أنك بقيت شايف عابدين بيرمي عليك كلام ف أي ثريد ودي قضيتك أنتا مش قضيتي أنا كون أني شايف حاجه معينة زيزو هو اللي يرد وبس لآن هو المعني !! - أنت بدون متقصد حتخبطني ف الناس سواء ب ايمي أو بزيزو - وايمي عارفة هيا ايه وزيزو انا بقول حاجه شايفها فيه - ف سامحني كان زيزو المعني بكلامى مش أنت ف متحملش الموضوع حساسية مش مستاهلها سواء بيني وبينك أو بين أى حد ..

كريم سمير - انا مش عدوك ياحبيبي ولا هو أهلي وزمالك !! - ردك مش لاقيله معنا مش عشان ل زيزو - بس كأني دخيل بهاجم وبس ف بتقول اللي زيزو سيبك من الكلام اللي بيتقال وانا معاك دايما - الجميل أنك تدعم ناسك بس مش علي حساب ناس تانية بكلام زي ده - حتا لو مكنش قصدك ده - بس أنت ناضج كفاية أنك توصل ده بشكل ما يخلنيش كأني بقول كلام ف الهوا أو مهمش - ف الاسلوب ده مش صح - كونك عايز تاخد أدارتك خدها تحت جناحك محدش معترض ولا أعترضت قبل كده - انا مش عايز أفسر كلامك لآن متفسر لوحده

العضو حبيبي - الحب ده من عند ربنا سبحانه وتعالي والحمد لله ان الواحد كان منتمي لمكان وبيتشغل ب أخلاص عشانه مش مطمع ف شيء ولا لحد دلوقت برده بنكتب مش عشان مطمع ف شيء وأهلا ب أي واحد ف الاشراف بدل الادارة شايفة كده - بس قسما بالله لا تعنيني ف شيء عشان الصورة تبقا واضحة

الخلاصة - رأيي ف حد ده رد شخصي محدش يحجر علي رأى حد طالما جوه جدران الاحترام محدش له عندي غير كده - وكوني قلت رأيي ف حد يبقا هو المعني لآن طرف تالت = حساسية بدون داعي حتحصل بسبب كلامي وده اللي انا شايفه دلوقتي
    آسف إني حدخل معلش يا عابديين سوء تفاهم وبيحصل كدة وكلنا خوات في الموقع انت قلت الي عندك ودة رأيك كل الي هنا بحترموك وبحبوك بس معلش مرات الأعصاب بتشد بين الاعضاء ودي حاجة طبيعية لأنه الأخوة في البيت بيتخانقوا واحنا هنا عائلة وأخوة مع بعضينا وشكرا ليك يا صاحبي
    Last edited by MasterMind™; 12-16-2009 at 01:03 AM.

زيزو .. شخص محترم بجد .. وعلى فكرة عاقل جدا جدا بطريقة تفرس يعنى .. ومن الأعضاء المتألقين و المتأنقين جدا وبحس انه من أصحاب الكرافتات الشيك فى ردوده دايما .. ردود لا تتعدى سطر بس مفيدة

عموما مش هقولك مبروك يا زيزو !!! الله يكون فى عونك يا عم بجد !!! حكاية انك تبقى مشرف فى موقع رسمى دى أساسا مش فى اللذاذة أوى يعنى .. ربنا يكرمك دايما ويوفقك

فى خناقة فى الثريد !! مش عارف ليه !!؟؟

هوندا بيقول لعوبد انت بتكلمنى وعوبد مجبش سيرة هوندا

وعوبد بيقول لكريم انت بتكلمنى .. وكوكى مجاش ناحية أى رد لعوبد أساسا

أنا احوليت ولا ايه يا جدعان !؟؟

جرى ايه يا عوبد .. فرفش كدا يا عم .. الحكاية مش مستاهلة خالص والله

وانت ياض يا هوندا .. واحشنى فحت و ردم وطحن .. يارب تكون بخير دايما

وفى النهاية مش مبروك يا زيزو .. أقولك مبرووك لو كوكى هيشوفك بقرشين ولا حاجة .. بقيت مادى انا اوى

بالتوفيق دايما يارب للناس كلها .. وصلوا على النبى جميعا يا رجالة .. واخزوا الشيطان

أبو الزوز وكدة بقا لية وسطة اهلاوية كبير

Lightbulb Re: Zizo Amer New Global moderator

كريم سمير
    - انا مش عدوك ياحبيبي ولا هو أهلي وزمالك !! - ردك مش لاقيله معنا مش عشان ل زيزو - بس كأني دخيل بهاجم وبس ف بتقول اللي زيزو سيبك من الكلام اللي بيتقال وانا معاك دايما - الجميل أنك تدعم ناسك بس مش علي حساب ناس تانية بكلام زي ده - حتا لو مكنش قصدك ده - بس أنت ناضج كفاية أنك توصل ده بشكل ما يخلنيش كأني بقول كلام ف الهوا أو مهمش - ف الاسلوب ده مش صح - كونك عايز تاخد أدارتك خدها تحت جناحك محدش معترض ولا أعترضت قبل كده - انا مش عايز أفسر كلامك لآن متفسر لوحده

حبيب قلبي عابدين .. إياك تتخيل إن كلامي فيه منه 1% موجه ليك

قلشت منك علي فكرة المرة دي .. و عيب عليك أوي تتخيل إني حخاف أخد ردك و أرد عليه لو فيه شئ معجبنيش.

ردي فيه حاجتين و للأسف نظرا لحساسية الموقف .. حضطر أكشف أوراقي لأنك أرغمتني علي كده.

أه بدي الثقة لزيزو في نفسه عشان محدش يستغل ردك (الجميل المحترم جدا جدا جدا) في إنه يضرب في إختياراتنا و يخلي زيزو يخاف من موقعه الجديد و ده حق زيزو عليا إنه يشتغل و يحس إن وراه ضهر (جامد) يسنده

إتنين .. أنا بحط زيزو في الطريق الصح .. إن كان فيه شوية إستعراض أو فخر باللي عمله (زي ما أنت بتقول) فلازم يعرف إن الفريق اللي بيشتغل معاه (لا يعرف إطلاقا) هذه اللغة في الشغل و عشان كده رهاني عليه لازم يسمعه قدام كل الناس .. شئ غلط جدا إني أؤيدك أو أختلف معاك في وجهة نظرك اللي أكيد بأحترمها .. لأن في التأييد أو الإختلاف حكون بؤثر علي زيزو بشكل غلط.

أنا دوري أشارك فريقي الإختيار وأساعد و أعلم و أصبر و أراهن .. و يا الإختيار يطلع صح أو غلط .. ده دور الأيام تثبته

منور يا عوبد و متعودتش منك تاخد كل حاجة علي صدرك كده خصوصا مني

congratulation zizo

بذمتك ودينك دا رد واحد بيعمل مشاكل او بيكسب حب حد على حساب حد
    ..
    ايه اللييييييييييييييييييييييييييييلة الي انت عملتها ياعابدين بدون داعي دي الله يكرمك

!

بص معايا تاني وبصوا ياناس معايا

vvv

والجملة المتلونة دي بالتحديد
    Quote Originally Posted by Honda Anakonda View Post

رد عاقل وحقيقي فعلاَ .. وعن نفسي كنت بشوف ان الموضوع لا يتعدى حدود الهزار لا التباهي .. مع احترامي لعابدين ورأيه المحترم ء

كويس اننا نواجه بعض بوضوح ومن غير نفاق كدا .. لإن في ناس كتير بتكون فاهمة ناس تانية من منطلق فهمها الي قد يكون محدود وظالم في نفس الوقت

مش معناها اني مبسوط بمناقشتك مع زيزو وان كل واحد قال الي عنده باحترام

!!!

باين دا يا جماعة الخير بالله عليكوا ولا لا

!!!

ايه الضرر في اني اقول تمام وبرافو وانبسط بطريقة كلام ومناقشة

ايه دخل بونت المحبة بقى ومعرفش ايه

!!

كنت ممكن ترد على كلامي بمنتهى البساطة وتفهمه بالطريقة الي باينة للدنيا كلها اني مش بهاجمك ولا بتقرب من زيزو .. دنا بالعكس مبسوط بالكلام دا وقولت حاجة كنت بشوفها في ردود زيزو وانها مش بتكون هزار في جزئية البوستات .. دا الي عملته . شوف بقى انت عملت ايه
    فهمتني غلط .. رديت رد عايم ياتفهمه يامهند يامتفهمهوش .. شبه وصفتني اني بنافق وبكسب حب حد على حساب حد تاني
    ومع كل دا حقك عليا ياسيدي وحق الناس كلها على دماغي من فوق .. سلام وشكرا

Last edited by Honda Anakonda; 12-16-2009 at 01:28 AM.

Page 4 of 8 FirstFirst ... 23456 ... LastLast